קליבלנד קאבלירס (3) 109 – בוסטון סלטיקס (3) 99:
זה היה משחק ענק, באמת מהטובים שהיו בפלייאוף הזה.
יש אינסוף דברים שאפשר לדבר עליהם כסיבות לעובדה שאנחנו הולכים למשחק 7 בבוסטון – שתי שלשות הענק של לברון למול המומנטום של בוסטון שאיימה לחזור למשחק, היכולת החלשה של טייטום, הפציעה של לאב שחייבה את קליבלנד לתת דקות ואמון בשחקנים שהביאה בטרייד של איזאה תומאס, ואלו סיפקו את הסחורה, החטאות העונשין של בוסטון ועוד ועוד, אבל בסופו של דבר התרחיש של המשחק הזה התפתח במידה רבה כפי שדיברנו עליו בפריביו – ההגנה של בוסטון היא המפתח עבורה וההגנה שלה פשוט לא הייתה מספיק טובה, בדגש ריבאונד הגנה. את שתי השלשות שלו בסוף קלע לברון על הראש של טייטום, הוא לא האיש שהיה צריך להיות מולו בנקודה הזאת לצורך הדוגמא, ו-15 ריבאונדים בהתקפה הם הרבה הרבה יותר מדי עבור בוסטון לחטוף על הראש.
הרבע הראשון של בוסטון היה מצוין עם יכולת גדולה של ג'יילן בראון שסיים עם 27 וטרי רוזייר שסיים עם 28, וחיפו שניהם על משחק חלש מאוד של טייטום שסיים עם 15 בסופו של דבר, אבל נעלם לחלקים גדולים מאוד של המשחק. לאב חטף חבטה בראשו ברבע הזה ולא חזר לשחק מה שגזר הרבה יותר דקות לג'ף גרין ולארי נאנס שהיו פשוט נהדרים. גרין סיים עם 14 והיה ממובילי הריצה של קליבלנד ברבע השני שפתחה יתרון דו ספרתי. מכאן והלאה זה היה מרדף של בוסטון שברבע הרביעי התקרבה עד כדי 7, וקיבלה אפילו שלשה חופשית כדי להוריד ל-4 אבל כאמור שתי שלשות של המלך הבטיחו את הניצחון. ג'יימס סיים עם 46 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים כשלא פחות חשוב מכך הגביל את האיבודים שלו ל-3 בלבד, במשחק שבו הוא סמך יותר על חבריו ואפשר יותר משחק הנעת כדור מבמשחקים אחרים שראינו.
שחקנים נוספים שמין הראווי לציין הם היל שהיה מצוין עם 20 נקודות והמון קשיחות ונאנס עם 10 נקודות ו-7 ריבאונדים, חלקם יצרו נקודות שאפשרו לקליבלנד לשרוד את הריצה ש לבוסטון. כעת אנחנו נערכים למשחק 7 ושתי השאלות הגדולות הן האם ההגנה של בוסטון תחזור לאינטנסיביות שראינו ממנה בכל המשחקים הביתיים העונה, ועד כמה לברון ג'יימס מסוגל לתת עוד תצוגה כזאת אחרי עוד משחק של 46 נקודות בו גם חטף חבטה ברגלו, במקום בוסטון לא הייתי מהמר נגד זה.
וזה נכתב לפני המשחק:
קליבלנד קאבלירס (2) – בוסטון סלטיקס (3) 3:30:
וואו כמה זמן לא היה מסיבה בשישי מה נסגר עם הליגה? והלילה בוסטון חוזרת אל לב המאפליה, כאשר הרעים מקליבלנד יארחו את בוסטון בניסיון להישאר בחיים, עד כה שתי הקבוצות שמרו על הביתיות, וקליבלנד אף עשו זאת בקלות רבה בשני המשחקים שלהם, וכעת הקבוצות חוזרות לאוהיו, ויהיה מעניין מאוד לראות האם יהיו התאמות נוספות אחרי לא פחות מ-5 משחקים רוויי מאבק מוחות (בין סטיבנס ללברון).
ההתאמה המשמעותית האחרונה הייתה העליה של סטיבנס עם ביינס בחמישיה ומתן 26 דקות (לעומת 16 במשחק ה-4), ההתאמה הזאת שיפרה מאוד את משחק ההגנה של בוסטון, אפשרה למוריס לעלות מהספסל ולא להתחיל עם לברון, ורוטציה מאוזנת אפשרה לבוסטון חמישה שחקנים עם ספרות כפולות.
מהצד השני לברון שסיים עם 26 ו-6 איבודים היה פושר מאוד כשהוא קולע 1 מ-6 מהשלוש ופאסיבי במחצית השניה, כשהעייפות ניכרה על פניו בכל שנייה, אני רוצה להתעכב פה רגע על סוגיית לברון ג'יימס והצוות המסייע, כי זה אחד השקרים הבלתי נסבלים בליגה היום.
ללברון יש אחלה צוות מסייע, קורבר הוא קלע אבסולוטי, תומפסון הוא אחלה שחקן פנים בטח בריבאונד ויש לו את היכולת לייצר נקודות בהזדמנות שנייה, קווין לאב הוא אולסטאר, ג'ורג' היל הוא רכז מהשורה השנייה בליגה כשהוא בריא, וכרגע הוא בריא, וגם ג'יי אר סמית' הוא קלע פלייאוף מוכח, מנוסה ומעוטר.
העניין הוא שקליבלנד משחקת באופן שבו לברון הוא מנהל המשחק והמנווט הבלעדי שלו, הוא צמוד להארדן ב-usage, אבל מעבר לכך זה ברור שהמסירה שלו מכתיבה מה ייעשה בהתקפה באותו אופן שמסירה של מסי או תנועה שלו מכתיבה את כל ההתקפה של ברצלונה. הגאונות של התקפת המשולש הייתה שהיא גרמה לכך שכולם יגעו בכדור כולם יקבלו החלטות וכך כולם ירגישו מעורבים, יהיו מיומנים בקבלת החלטות תוך כדי משחק וכך יש לקבוצה שלל אפשרויות. בהשוואה לכך קליבלנד של לברון יוסטון של הארדן וגם גולדן סטייט של דוראנט בדקות שבהם הם משחקים כך הן קבוצות מוגבלות בהרבה מקבוצות גדולות בעידנים אחרים.
כתוצאה מכך לאב נראה רוב הזמן כמו צל של עצמו, וגם כל היתר נראים דיי כבויים, ונקלעים למשחקים כמו המשחק האחרון בו אף אחד לא קולע יותר מ-8 מלבד לברון ולאב. לברון הוא מקבל ההחלטות הטוב בליגה כיום, אבל גם עבורו כשקבוצה של פורוורדים אתלטיים שמשחקת אינטיליגנטי מתמקדת בו זה הופך להיות קשה, וכך סדרות מול קבוצת יורוליג מחוזרת באולדיפו או קבוצה של ילדים בני 22 בלי אף כוכב לגיטימי מצליחות לקחת אותו ל-7 משחקים / הדחה, בלי שום היגיון כשמסתכלים על חומר המשחקים של שתי הקבוצות.
כעת קליבלנד חוזרת הביתה למקום שבו ההתלהבות העלתה את כל השחקנים מדרגה הקאבס קלעו 83 ו-94 נקודות במשחקים 1 ו-2 לעומת 116 ו-11 במשחקים שלוש וארבע וחזרה ל-83 במשחק מספר חמש, כך שניתן להסיק שעדיף לקליבלנד לקלוע יותר, ולא פחות במשחק מספר 6.
סתם.
כשמשווים בין הסטטיסטיקות של קליבלנד בנצחונות והפסדים לעומת הסטטיסטיקות של בוסטון בנצחונות והפסדים אפשר לזהות מגמה. הצניחה של קליבלנד באחוזי קליעה בהפסדים, הרבה יותר משמעותית מאותו הנתון אצל בוסטון, ומכך ניתן להסיק שאצל בוסטון המפתח הוא ההגנה ואילו אצל קליבלנד ההתקפה. זה גם עושה לא מעט שכל כי לקליבלנד אין יכולת אמיתית להגן בשלב הזה של חייה של קבוצה (הכישרון שלה לא מחייב את זה וזה נוגע לנקודה הקודמת) ואילו לבוסטון אין יכולת אמיתית לייצר התקפה אמיתנית (בלי שני שחקניה הטובים ביותר מיינד יו).
לכן כדי לנצח הערב קליבלנד תצטרך להיכנס לקצב שלה בעוד בוסטון תצטרך להעלות רמה הגנתית, ולא בהכרח בשמירה על לברון שבמשחק הדחה יעשה את הנקודות שלו כך או אחרת, אלא בלמנוע ממנו להכניס אל הקצב את השחקנים אחרים. כך או אחרת הפוקוס הוא לברון באופן בלתי נמנע.
לא במקרה לא צויין כאן כמעט אף שם של שחקן בוסטון בכלל, ובטח לא כמפתח, אבל אם אני צריך לבחור אחד זה חד משמעית אל הורפורד הוא הברומטר של הקבוצה בשני צידי המגרש, אם הוא מנהל את המשחק טוב מהטופ אוף דה קי ההתקפה נראית סבירה ומצליחה לייצר נקודות, אם לא, בוסטון תתקשה, ונכונים הדברים גם לגבי ההגנה של בוסטון, שנראתה לאורך הסידרה הזאת בכל מקום על הציר שבין לוק דאון לבין בלבול והשארת השחקן הלא נכון פנוי אחרי החסימה.
לסיכום שתי הערות:
- הפוקוס של השחקנים על כמות הזרים והחוק הרוסי הוא שגוי ובלתי ניתן להגנה מבחינת טובת הענף, לכן ובגלל ניהול כושל בצורה חריגה של מו"מ ומאבק תקשורתי (לאף אחד לא היה איכפת) הם הובסו במו"מ והושגה תוצאה שהקבוצות לא יכלו לחלום על טובה ממנה, אפשר רק לקוות שכעת האנרגיה תופנה למחלקות הנוער, הגדלת הבסיס של שחקני הכדורסל הבאת מאמנים זרים בכל הרמות שישפרו את האיכות ויקנו יסודות טובים יותר כדי שהכדורסל הישראלי באמת ישתפר כי לא משנה מה נעשה עכשיו אנחנו בדרך לעשור אבוד של כדורסל ישראלי. אני מאוד מסכים עם האמירה שבלי כדורסלן ישראלי אין כדורסל ישראלי, עכשיו רק צריך לשפר את המערכות כדי שיהיה כדורסלן ישראלי ולהפסיק להתעסק בעסקנות סוג ז'.
- יאללה בוסטון!
סוף סוף מישהו אומר את האמת.
השחקנים מסביב ללברון הם בדיוק השחקנים אותם הוא רצה, הוא שלח בטרייד את הלא מתאימים (לדעתו) והשאיר\הביא את מי שהוא רצה.
לרכזים או ביג מנים אין מקום בקבוצות של לברון. הוא מחפש defense and 3, ריבאונדרים וקלעים.
מישהו באמת חושב שיש מספיק כדורים כדי שלברון ושחקן כמו קאזינס או כריס פול יוכלו לשחק ביחד?
לגבי היום – אני אהיה מאוד מופתע אם בוסטון תנצח היום.
גם אינדיאנה נראו יותר טוב מקליבלנד לאורך כל הסדרה, אבל כשהכסף על הרצפה לא היתה תחושת דחיפות ולכן זה לא קרה.
די, נחנקנו, אני קורא לכל הגולשים – פתחו בשביתה!
חייבים לשפר את תנאי ההעסקה, אני לא ישן, מסתובב כמו זומבי בימים, הגננת מתלוננת שהבולבול כבר לא עומד, אתמול בבוקר ניסיתי להלביש חולצה על הרגליים.
נמאס כבר מהבק-טו-בק! זה הורג אותנו.
חובה 2 יממות לפחות בין משחקים.
חייבים מנוחה, זה מסכן את הצופים ופוגע בליגה.
איגוד הצופים מכריז על שביתה!
(תודה על הפריוויו)
כל מילה בסלע. לו"ז אכזרי. נראה את השחקנים מצליחים לתפקד אחרי שקמו שבוע רצוף בשלוש בבוקר, ובסוף הם מקבלים מיליונים ואנחנו מקבלים שקיות בעיניים. איזה עולם.
כבוד הרב הפעם התעלית 😃
זה הזמן להעיר את וועד הצופים היהודים
הגיע הזמן שיעשו משהו מלבד להתבוסס בעסקונה של עצמם !!!
ויפה שעה אחת קודם 🙂
תזכור שגם לברון לא נח.
למה הגננת רואה בך אחראי צפרות? 🙂
גדול אשך!
זו ההזדמנות של בוסטון.
במשחק 7 יהיה להם מאוד קשה.
אשך אני בטוח שאם בוסטון לוקחת הגננת תיהיה עם חיוך מרוח על השפתיים (וחוסר יכולת לשבת ישר) לפחות בחודש הקרוב…
אחרי האליפות של הספרס ב-2014 היא לקחה חופשת היריון… (ואפילו לא הייתה בהיריון)
תודה רבה דור.
יאללה בוסטון איט איז.
בתור אוהד לברון ובתור מישהו שמסתכל אובייקטיבית על המשחקים. צר לי להגיד שבוסטון ייקחו היום את הסדרה.
קליבלנד פשוט קבוצה רעה ובוסטון ימשיכו היום את המומנטום שלהם מהמחצית השנייה של משחק 4 בקליבלנד, בה הם הראו שהם יודעים מה לעשות מול האין קבוצה והשחקנים הנרפים וחסרי היכולת של קליבלנד.
גם אם לא כך יהיה היום, הם יפרקו את קליבלנד במשחק 7 ב15 עד 20 הפרש.
לא רואה שום סיכוי אחר.
לגבי גמר המערב, גם כאן לצערי ובאופן אובייקטיבי/סובייקטיבי, מאמין שגולדן סטייט יעלו אחרי שני ניצחונות רצופים.
גמר בוסטון הלוחמים.
דעתי הלא מלומדת כמובן.
מסכים, גם כתבתי את זה תוך כדי משחק 4 הנ"ל
לדעתי אתה טועה ולמרות שלברון רצה אצלו קלעים אני לא חושב שהוא ציפה לקבל את גורג היל משחק אחד 13 נקודות משחק שני 2 נקודות הוא לא באמת מקבל עזרה מאף אחד אפילו לא מלאב שקולע 16 נקודות וקולעים עליו 25 נקודות .
השחקנים היחידים שבאמת תורמים משהו הם קורבר ותומפסון(לא בטוח) ומי שבאמת יכול לשחק נגד הצעירים של בוסטון (נאנס,קלארקסון,ואוסמן) נזרקים לתחתית ובקושי משחקים ובכלל לדעתי נאנס צריך לקבל 28+דקות עד לסיום הסדרה כי הוא אולי השומר הטוב ביותר בקליבלנד הוא לוקח ריבאונדי התקפה ויש לו יכולת לאלי הופים מצויינים אבל ב17 דקות שהוא משחק הוא לא יצליח יותר מידי ולאב מחרב את המשחק כולו.
בקיצור לדעתי נפסיד את הסדרה במשחק 7 כי בוסטון עם הביתיות ועם רצון וכוחות מה שאין לקליבלנד אבל בכל זאת נקווה לטוב
ההבדלים בין החוץ לבית מטורפים בסדרה הזו
בוסטון מעולים במשחק בית
לברון מעולה במשחק 7 (כל עוד זה לא בגמר)
יאללה שיגמר כבר משחק 6. 🙂
2-0 בגמר במשחקי 7 🙂
אתמול ראיתי את טריסטאן בראיון עם עיגולים שחורים באזור העיניים. ראיתי את זה מופיע בפלייאוף גם אצל וויד, צלמרס בזמנו וכמובן לברון. לדעתי זה סימפטום של חומרי ההמרצה ומסביר את ההתעוררות של טריסטאן בפלייאוף. לברון וצוות הכימאים שלו יגיעו לפח הזבל של ההיסטוריה כשההתרסקות הקולוסלית תגיע, והיא תגיע במהלך משחק.
WATCH US RISE
מעולה דור תודה ! קליבלנד בשש
ברצלונה בלי קשר למסי קבוצה מצויינת אי אפשר בכלל להשוות לגמלאי הקאבס.
הפריוויו הזה מתאר באופן המיטבי ביותר את המפתח למשחק.
כמו במשחק 3 לברון צריך לשתף את הצוות, אין שום טעם בהירו בול עם צוות שבאמת יכול לנצח משחקים.
התסריט של בלאואאוט כתוב על המצח של המשחק הזה, אלא אם כן:
סטיבנס ישחק אגרסיבי מאד ברבע הראשון כדי ליצור מינימום פער ואז יתחיל לנגוס בפער ברבעים 2-4.
עם ביינס ויום יותר טוב של הקלעים מאשר משחק 4, זה עוד עלול לעבוד.
קאבס ב-15.
שעיה,
אם אפשר בבקשה,
מה הרקע שלך?
על בסיס איזה ידע אתה מספר על החומרים הממריצים?
אני אשמח גם לקישור לכל שהוא מאמר מדעי שמספר על חומרי המרצה שמאפשרים קריירה של 15 עונות ללא פציעות.
בנוסף, מאמר אודות חומרי המרצה שמלמד על תופעות לוואי מהסוג של "עיגולים שחורים באזור העיניים", גם יעזור.
תודה.
שעה הוא בוט מתוחכם, מזה שנים הוא מצליח להגיד את אותם דברים, לטעות ללא הרף, לעולם לא להביא סמוכין לדבריו. לוקה בשנאה תהומית ללברון ג'יימס ובטוח שהליגה מכורה מהמשחק הראשון עד סוף הפלייאוף.
קייל קורבר משחק באבל (אחיו הצעיר תנצב"ה)
ל' ג'יימס אחד השחקנים הטובים בקליבלנד (אם לא ה-)
יש מצב רציני שמחר בבוקר כבר נפתח השופינג.
.
מצויין דור ! אני מהמר על קליבלנד הלילה כי שלברון נדחק את הקיר הוא שולף סכין
פריוויו מצויין, תודה דור.
לא רואה את בוסטון לוקחת את המשחק, למרות שהייתי שמח אם זה היה קורה. אני עדיין חושב שללברונים יש סיכוי טוב יותר, בגלל הלברון כמובן, אבל בוסטון השנה מראה בכל פעם מחדש שהיא מתעלה על הציפיות. יאללה סלטיקס.
ובלי קשר, יש מעט מאוד ביטויים שצורמים לי יותר מ'עושה שכל'. בררר
+100 לגבי הביטוי עושה שכל
+200
אפשר פשוט לכתוב 'הגיוני'
לי יותר צורמת העובדה שכבר הפסקנו לעשות דברים והתחלנו "לבצע" אותם
אחלה פריוויו דור
פריוויו מעולה ביותר עם תובנות מצויינות. ללברון יש צוות מסייע מצוין (תודה רבה שמישהו כותב את זה שחור על גבי האינטרנט סוף סוף) וללא אף פציעה משמעותית (תוספת שלי).
לבוסטון יש שני כוכבי על על הספסל וחבורת לוחמים על המגרש.
לא זכורה לי הפעם האחרונה שלברון היה עם הגב לקיר משחק שאם יפסיד אותו נגמרה העונה לפני הגמר של הליגה.
לאור זאת ובהתאם לכך אני חושב שמי שינצח היום זו הקבוצה שתצליח לתפקד בקור רוח בסיטואציה הזאת. זה המפתח.
הימור הגיוני להערב זה הקאבס ב 15 (בית פלוס כשרון פלוס לברון פלוס סגל מלא פלוס הנהלת הליגה).
אני מהמר על בוסטון. ככה מהלב.
אם משווים את הסגלים אחד על אחד אז ברור שהסגל של הקאבס טוב יותר ,מנוסה יותר,עם סופרסטאר ואולסטאר בהרכב מול אולסטאר וכמה זעטוטים עם חלב בשפתיים.
מה אתם מדברים בכלל?
לפחות בפריוויו הבחור שופך את האמת בניגוד לכל התקשורת בארץ ובמיוחד באמריקה.
ללברון יש אחלה סגל וזה שמפמפמים לנו 24/7 שאין לו עזרה לא יעזור לאף אחד.
האמת היא שהוא עבר את אינדיאנה הקבוצה החלשה הזו בקושי למרות שהסגל של הקאבס כשרוני ומנוסה משמעותית.
ניצחו את המעריצים מקנדה כי הכוכבים שלהם הם בכלל סוג של מעריצות נלהבות של לברון.
ועכשיו מול קבוצה שבאמת אני מתקשה להבין איך בכלל משווים בין הסגל הנוכחי שלה לזה של הקאבס???
הסלטיקס בכלל לא אמורים להיות פה,הם היו צריכים להידרס ע"י היווני כבר בסיבוב הראשון עלפי כל התחזיות והמומחים.
ועכשיו מדברים על "נחיתות" של הקאבס מול "העוצמה" של בוסטון ..
לא ירחק יום ויספרו לנו על איך לברון היתמודד לבדו מול קבוצת כוכבים ,מול הסופר-טים מבוסטון ….מול הסופר סטאר טייטאום,מול המגה סטאר בראון ומול הסנטרים האימתניים,מגדלי התאומים 3, בייאנס וביג אל.
דיייי כבר!
100+
מסכים איתך אבל בכל זאת הערה קטנה: טאטום ובראון הולכים לשלוט בליגה והיום הזה לא רחוק. שניהם יהיו סופר סטארים(במיוחד טאטום) ויהיו HOF בתום הקריירה.
אם בוסטון סיימו שניים במזרח, ללא הייווארד ועם חצי עונה של ארווינג, אז הם כנראה טובים (בכל זאת הגיעו שניים במזרח עם הסגל הזה).
א הם אומנם צעירים וחסרי ניסיון, אבל הם במערכת בריאה עם מאמן מצויין. אז הם כן היו אמורים לעבור את הבאקס והם כנראה לא ממש נחותים מול הקאבס.
התוצאות שלהם מדברות בעד עצמן. וחבל על ההתייחסות לקטע של "מה שיהיה יהיה" כי הם צעירים ו/או לא אמורים להיות כאן.
הם מוכיחים פעם אחר פעם שהם פשוט קבוצה טובה
אני מנסה להימנע מוויכוחי לברון ג'יימס באתר לאחרונה ואנסה להמשיך בזה גם אחרי התגובה הזו (או אם אגרר לשרשור שכנראה יבוא בעקבותיה), אבל אם הקדימון הפך לטוקבק (ואתה יודע כמה אני מעריך אותך, דור), אז אני מרשה לעצמי.
אתחיל עם טובים/רעים. אני מקווה את שבוסטון תעבור כמובן, אבל התיוג הזה, ועוד בטור עצמו, לא במקום לדעתי. וזה עוד ממי שאוהד את ת"א, יובנטוס, ברצלונה ויונייטד. כמה מהקבוצות השנואות (והאהודות, מן הסתם) ביותר בארצן. ואידך זיל גמור.
לגבי ה"שקר" – אז לא דור, אתה השקרן (איזה כיף שאפשר לתייג את מי שלא בדעתך כשקרן, למרות שזו דעה סובייקטיבית?)
נעבור עמדה עמדה:
PG:
קלדרון – מי שחושב שקלדרון ברמת רכז מחליף בפלייאוף NBA שיבושם לו. עם מי שחושב שהוא ברמה פשוט אין לי דיון.
היל – רכז בקבוצת לוטורי. עזבו לוטורי – טנקינג. כלומר, מדובר על שחקן שמי שנתן לו לשחק חשב שהוא לא מגדיל יותר מדי את הסיכוי לניצחון (אלא אם אתה חושב שבונים עליו לעתיד עם הצעירים…). האם פעם היה רכז דרג ב'? ברור. שחקן שאני מאד מעריך. אבל העונה הוא שיחק ברמה מאד נמוכה. לא היתה שום ירידה ברמתו לצד לברון. אם כבר, הוא קצת השתפר. אבל עדיין זו לא רמה מספיק – עוד לפני שהגיע לקליבלנד.
קלראקסון (שאפשר להחשיב גם בקלעי) – מחליף בקבוצת לוטורי. זה לא צוות מסייע איכותי לפלייאוף.
SG:
קורבר – וואלה אני מסכים. קורבר שחקן-שחקן. רק שהוא בן 37… האם כשעבר לקליבלנד ירד ברמה או עלה? בגיל 37 הוא נותן מה שצריך, אבל זה עדיין שחקן בגיל 37.
סמית' – שחקן שנ"י דרשו להעביר עם שאמפ. שחקן ששיחק הרבה יותר טוב לצד לברון מאשר לפניו (לא ברמה קריירה, אלא שסמיכות). מה בדיוק לברון שינה שגרם לו לירידה? אם מראש היה יורד ברמה, הייתי מסכים. אבל אם זה קורה אחרי מספר עונות, כנראה שזה יותר תלוי בו.
הוד – שחקן ספסל בקבוצה סבבה שקרס בפלייאוף היחיד ששיחק ובפלייאוף הזה ירה לעצמו ברגל בהתנהלות שלו.
SF:
אוסמן – יש בכלל מה לדבר?
גרין – אשאיר את הבמה למגיב ע.מזיג.
PF/C:
נאנס – שחקן ספסל בקבוצת לוטורי.
TT – מישהו דמיין ששחקן כזה מוגבל יכול להיות שחקן חמישייה בקונטנדרית? מראש הוא קיבל הערכה רק כי שיחק לצד לברון.
לאב – פה אני מסכים שמדובר על שחקן ברמה גבוהה שבהחלט יש ללברון חלק בזה שהוא לא מספיק טוב. ברור שיש פה גם ירידה בהיררכיה, אבל העונה הוא מספר 2 עם ניסיון פלייאוף. האשמה גם על לברון ואת זה אני מקבל.
לסיכום – לא, זה לא אחלה צוות מסייע ולצייר אותו ככזה זה השקר האמיתי (ראית איך עשיתי את זה שוב?). זה צוות מסייע חלש שעם *כל* שחקן אחר בליגה לא עושה בחיים גמר מזרח.
לי (וגם לך למען האמת) אין מושג איזה חלק יש ל"לברון המנהל", אבל בוא נעיף את זה עליו. אז לברון המנהל כשל בגדול והעמיד צוות מסייע חלש ללברון השחקן. אז אפשר להגיד שזו אשמתו (וזה סבבה), אבל זה לא משנה את העובדה שזה צוות מסייע חלש.
וכן, יש שם לא פחות כישרון מאשר בבוסטון. ובגלל זה אני טוען שסטיבנס נהדר. עם פחות כישרון בכל אחת מהסדרות הוא עושה גמר NBA. שאפו ענק.
וסליחה על הטון, אבל לנוכח השפה שבחרת להשתמש בה *בטור עצמו*, אני מרשה לעצמי, למרות שאתה איש יקר מאד.
מעולה.
תגובה מעולה ומדוייקת.
צודק. זכורות גם מצהלות השמחה של שונאי הקאבס ביום של הטרייד הגדול שהביא את קלארקסון ונאנס למועדון על הזובור הגדול שגילברט עשה ללברון.
תגובה מעולה(מעבר לצרימה הקלה שהרגשתי בפניה שלך לגופו של אדם)
יפה, אם כי לדעתי היל PG לגיטימי.
והוכיח זאת עונה שעברה ביוטה (נתן עונה מצויינת ואז הימר על עצמו כשחקן חופשי ונפגע מזה בסקרמנטו).
מסכים אבל שהיל לא תהיה הבירה הראשונה לPG של קבוצה שרוצה להגיע רחוק.
רשמית כריס פול בחוץ. שיוסטון יעלו עם הנוער וישמרו כוח למשחק 7.
בגדול אתה אולי צודק, אבל לא בטוח בכלל שיחזור למשחק 7
להרחיב את הרוטציה, לפתוח עם גורדון, ומהרגע הראשון –
להפציץ.
היה וזה אחד מאותם ימים בהם השלשות נכנסות, ופתאום הארדן הופך מ-0/20 ל-5/10 במחצית, ושאר הקבוצה במוזה (ע"ע הרבע השלישי המטורף של יוסטון בסיבוב הראשון מול מינסוטה),
אז ממשיכים ללחוץ על הגז בתקווה שגולדן סטייט יקרסו תחת הלחץ.
אם לא פוגעים?
וגולדן סטייט נותנים את אחת הריצות עליהן הם הוציאו פטנט?
לא קרה כלום. מעלים את הנוער, ויודעים שעדיין יש עוד משחק בבית.
לא משנה כמה הארדן יהיה טוב , יש להם 0 סיכוי.
כריס פול סחב אותם עד הלום במו ידיו.
הוא ורק הוא.
כמובן שצריך שיתוף פעולה מהיתר שיהיו טובים ויחלקו את העומס אבל זה הכל היה על הכתפיים שלו.
הסברת היום שהארדן סהכ היה טוב ולדעתי הוא היה פח אשפה.
המיץ של הזבל שהתייבש והצטמצם ונדבק למה שהוא התייבש עליו.
אין להם שום סיכוי וכל ניתוח , הסבר או מחשבה על איך אולי כן הם מחשבות בעלמה מבחינתי. מחשבות ללא שום רלוונטיות.
המזל של גולדן סטייט הוא פשוט בלתי נסבל.
מזכיר לי את המלך ג׳ופרי משחקי הכס שבסוף תמיד מנצח, איכשהו.
איכס. מגעילים.
אזהרת ספויילר –
.
.
.
.
ג'ופרי מת . . .
חשבתי שאני צריך לענות על זה לפני שזה יעלה אבל חסכתי את זה לעצמי וזה עלה לי בעד תגובה 😀
הוא מת אחרי הרבה יותר מדי עונות בהן הוא לא מת………
וגם הם, כמוהו, ימותו בסוף, אבל בינתיים, הם ימשיכו להיות הרשע המעצבן (אותי לפחות) שגם שנראה שיש סיכוי שימות , פתאום יקום הרשעים מתגייס לעזרתו, מטיל כישוף וגורם לשונאים למרוט את שיערם בחוסר הבנה איך יכול לקרות, שוב, דבר שכזה.
זה לאאאאאא יאמממןןןןןןןןן
אי אפשר להאצין המזל הזה של הלוחמים.
לא נתפס
לא הגיוני
מכעיס ומרגיז ברמות שבא להרביץ למישהו או משהו.
איך יכול להיות שזה שוב קורה להם????
WTFFFFFF
במיוחד שיש סיכוי שהערב גם לברון יורד מעל הפרק .
לא מוותרים על משחק פלייאוף, זה לא אופציה
100+
"העניין הוא שקליבלנד משחקת באופן שבו לברון הוא מנהל המשחק והמנווט הבלעדי שלו, הוא צמוד להארדן ב-usage, אבל מעבר לכך זה ברור שהמסירה שלו מכתיבה מה ייעשה בהתקפה…
…קליבלנד של לברון יוסטון של הארדן וגם גולדן סטייט של דוראנט בדקות שבהם הם משחקים כך הן קבוצות מוגבלות בהרבה מקבוצות גדולות בעידנים אחרים."
המשפט הנ"ל טוען שההתקפה של הקאבס "בהנהגת" לברון נופלת מהתקפות קבוצות עבר.
אז בו ונבדוק את המשפט הנ"ל מול נתוני העבר:
נבדוק את ההתקפות של קבוצות שזכו באליפות,
ונבדוק את ה-20 השנים האחרונות.
על מנת לקבל מבט נטול פניות ככל האפשר, נבדוק אופנסיב רייטינג (מנטרל את השפעת קצב המשחק, כך שקבוצות בתקופה "אטית" יותר, לא יפגעו).
ונבדוק אחוז אפקטיבי מהשדה (הצד השני של המטבע – אחוז אפקטיבי בודק בצורה המדוייקת ביותר את יעילות ההתקפה. כמה נק' כל זריקה שווה).
תוצאות הבדיקה:
3 ההתקפות עם האופנסיב רייטינג (פלייאוף) הגבוה ביותר ב-20 השנים האחרונות:
1. גולדן סטייט 17' : 116.3
2. ספרס 14' : 112.7
3. קאבס 16' : 112.5
3 הקבוצות עם האחוז האפקטיבי (פלייאוף) הגבוה ביותר ב-20 השנים האחרונות:
1. גולדן סטייט 17' : 56.7%
2. ספרס 14' : 54.6%
3. קאבס 16' : 54.4%
לא מעט נהוג להזכיר את ההתקפה המופתית של הספרס ב-2014. ללא ספק, הקבוצה הזו הגיעה בפלייאוף לשיא של כדורסל שובה עין.
הקאבס של 16'?
נתונים כמעט זהים.
התקפה לא פחות יעילה.
השורה התחתונה:
לטעמי, ואני חושב שהעובדות מגבות את מה שאני טוען, המשפט עליו מתייחסת תגובתי, הוא פשוט לא נכון.
הקאבס עם לברון וקיירי הייתה קבוצת התקפה יוצאת דופן בכל קנה מידה.
הטענה ש-"שיטת לברון" נחותה בהשוואה להתקפות עבר אחרות לא מחזיקה מים.
תודה על הפריוויו, דור.
דרך אגב, גם אני חושב שלקליבלנד יש צוות מסייע טוב.
גו'רג' היל, לטעמי, שחקן אנדרייטד
(למרות שהייתי שמח לדעת מה זה אומר "רכז שורה שנייה". אמירה עמומה, משהו. לפני שהוא הגיע לקאבס, הוא היה שחקן של 10.3 נק', 2.8 אס' במדי סקרמנטו. אם זה שורה שנייה, אז השורה הראשונה צפופה למדי…)
שיודע לשמור היטב, ושמסוגל לתפקד ברמה גבוה במאני טיים (ע"ע משחק 7 מול הפייסרס),
וקווין לאב הוא ללא ספק אולסטאר (במיטבו הוא שחקן של 10/20 עם 40% מה-3).
אבל משפט אחד הפיל אותי מצחוק –
"תומפסון הוא אחלה שחקן פנים…"
(אין אפילו קבוצה אחת בליגה שתומפסון היה יכול להיות הסנטר הפותח שלה. אנחנו מדברים על שחקן עם 0 יכולת ליצור לעצמו מצב זריקה,
ועם 0 טווח).
+100
להגיד על שחקן של 20 מ' דולר לעונה שהוא רכז בקבוצת לוטרי… מו טוב.
ללברון יש אחלה צוות מסייע. אני מתעקש להסכים עם דור.
יש דעות ויש עובדות והעובדה היא שהוא היה רכז בקבוצת לוטורי לפני שהגיע לקבלילנד. אפשר לכתוב "מו טוב" או כל צליל אחר מעולם חיות המשק, אבל העובדה הזו לא תשתנה. 🙂
לגבי השכר – בוא, יש את נואה בליגה… 🙂
מתן. ללברון יש אחלה צוות מסייע וג'ורג' היל הוא שחקן מצוין. קורבר בטוח וכנל טריסטן (את מה שהוא צריך לעשות הוא יודע לעשות טוב). על ג'יי אר להגיד שהוא הגיע מהניקס – נו באמת תזכיר לי מי בדיוק היה שחקן מעולה בניקס ? ג'יי אר נכנס אצלי לקטגוריה של אחלה שחקן ונכון שהוא צריך יד מאופסת כי זאת העבודה שלו. בוא נגיד שכולם שחקנים עם מיילג' יפה בליגה ובודאי שמוערכים.בכל מקרה זה לא אל הורפורד מחוזק ברוקי , בשחקן שנה שניה ושחקן שנה שלישית שכולם היו אמורים להיות השנה בצל של קיירי והייוורד. אני דרך אגב לא מהמזלזלים בלברון אבל עובדתית הוא עם צוות מסייע טוב.
דרך אגב קלרקסון השנה שיחק ממש מעולה כשהיה בלייקרס ראיתי המון משחקים שלהם השנה ולארי נאנס הוא אתלט על . רודני הוד? מה בדיוק לא טוב בשחקן הזה? לא מדובר בסופרסטארים אבל בתור צוות מסייע? אתה יודע מה אני אתעקש שהוא לא רק טוב. זה צוות מסייע מצוין.
לג'יי אר יש השנה בפלייאוף TS% של 49.9%
(בעונה הרגילה, היו לו 53.4%
ב-3 העונות הקודמות, היו לו בפלייאוף 53.8% , 61.3% , ובעונה שעברה 69.8%)
זה נתון איום לקלע.
גיא אני בהחלט מסכים איתך ואפילו מחזק את מה שאתה אומר שזה לא רק ג'יי אר אלא רוב השחקנים שמסביב ללברון כרגע הם כולם שחקנים טובים וכולם ללא יוצא מן הכלל לא נמצאים בכושר השיא שלהם . למעשה אף אחד מהם אפילו לא קרוב לזה. אני אתן דוגמא את קלרקסון שהיה פשוט נפלא השנה בלייקרס וכרגע זה פשוט לא אותו שחקן הוא פשוט נוראי.
אני לא יודע מה הסיבה לזה יכול להיות בגלל החלפת חצי קבוצה באמצע העונה או מליון סיבות אחרות אבל זו בדיוק הטענה. לגבי חלק גדול מהשחקנים יש תחושה שהם עברו סוג של סירוס ורחוקים מאוד מלמצות את הפוטנציאל שלהם. למה? לא יודע . אם מישהו יודע שיסביר.
בתגובה למה שכתבת למטה.
סירוס?
שחקנים משלימים בקבוצות לוטרי שלא עומדים בפלייאוף.
יש עונה רגילה , שזה נחמד ויש פלייאוף שזה משחק כדורסל שונב לחלוטין!
לצערי, כאוהד קליבלנד (לברון) הם מתרסקים לאורך כל הפלייאוף ולהגיד שהם לא מסםקים את הסחורה זה אנדרסטייטמנט.
קלארקסון עושה שטויות בסיטונות כל שנייה שהוא על המגרש, ג׳ורג׳ היל בינוני מינוס מינוס מינוס והחוזקה היחידה שלו היא קצת בהגנה.
רודני הודש כשעוד שיחק, היה כל כך נוראי, כל כך גרוע, שלא הגיע לו לראות שנייה פרקט והיחידי שלדעתי צריך לשחק יותר זה נאנס שגם, רב הפלייאוף, היה רחוק מאוד ממה שהציג בעונה הרגילה.
ארז אני מסכים עם כל מה שאמרת בדיוק כמו שאמרתי לגיא. זה כן צוות מסייע מצוין מבחינת הפוטנציאל אבל בפועל כל השחקנים ללא יוצא מהכלל רחוקים מאוד מהשיא שלהם ומשחקים פשוט גרוע בודאי ביחס לפוטנציאל שלהם. כאילו עברו סירוס. השאלה למה זה קורה להם דוקא עם לברון . קלארקסון זה בדיוק הדוגמא היה נפלא השנה בלייקרס ואילו בקאבס אי אפשר לראות אותו מרוב שמשחק מגעיל. למה זה קורה אני לא יודע אבל עובדתית זה המצב
מזל שאתה גיא הצדיק עושה בשבילי את העבודה
מוש חביב, חלק מדבריך לגבי נכונים, רובם לא. זאת דעתך. זכותך.
גיא יקר, הרקע שלי לא מעניין בשיחות כדורסל. הבעתי את דעתי , הערכותי ומחשבותי ביציע האוהדים – אתה לא מחוייב לקבל אותם. אגב, אני מאוד נהנה לקרוא חלק גדול ממה שאתה כותב. תודה.
תודה על הפריוויו!
מצד אחד אני אשמח להפתעה של בוסטון הלילה.
מצד שני, אם בוסטון יסגרו סיפור הלילה, זה יהיה פחות טוב ליוסטון/ווריורס במידה והם ייגררו ל-7 משחקים – כי אז לבוסטון יהיו 3 ימי מנוחה אקסטרא, ובהתחשב בכך שבלאו הכי רוב הסגל שלהם צעיר, זה יתרון משמעותי על הרוקטס/ווריורס (פליז שזה יהיה מול הרוקטס..),
לכן לא אתנגד לניצחון של קליבלנד, ושבוסטון ייקחו ב-7.
אבל לך תדע מה יקרה במשחק 7..
אוף, קשה לחשוב איזה תסריט הייתי רוצה להערב.
לפחות שנקבל משחק צמוד, מה שלא קרה עד כה ממש בסדרה.
בוסטון ב6.
בוסטון הולכת לפרק היום את קליבלנד.
פעם ראשונה שנראה לי שלברון ממש מותש וחסר כוחות.
מאמין שבוסטון יגיעו מאוד מוכנים, מאוד מאמינים, מאוד אנרגטיים ואין לי אמונה בשחקנים של הפרשים, כולל לאב ובוודאי שלא סמית׳ וגם לא ג׳ורג׳ היל.
בוסטון יעשו כל מה שצריך על לברון שיהיה עייף מאוד, לא מרוכז , ייאבד הרבה , לא ייפגע משלוש והחברים שלו לא יספקו את הסחורה.
מאמין שמחצית ראשונה תהיה צמודה לכל היותר ומאמצע השלישי בוסטון יפתחו מבערים ויגיעו לאחרון בהפרש ומומנטום בלתי ניתנים לגישור ואז קליבלנד יתפרקו סופית .
אני פשוט אניח את זה כאן…..
למה כל הגברים של בנות הקרדשיאן מתרסקים?
"משפחת קרדשיאן" נחשבת לסדרת טראש, אבל הדנ"א הפנימי שלה הוא השינוי במעמד האישה והשפעתו המרסקת על הגבר הלא-מודע והלא-מעודכן
גבריאל בוקובזה
22.05.2018
עקוב
הסדרה "משפחת קרדשיאן" היא מראה טלוויזיונית המשקפת בחדות את שינויי המגדר בזמננו. נכון, זו נחשבת סדרת טראש. אבל מבט רציני על הנשים והגברים בסדרה מראה עד כמה מגדר הוא מושג עמוק כשם שהוא שקוף. אמנם אפשר להעביר חיים שלמים מבלי לשים לב להשפעה המגדרית על כל פרט מחיינו, וגברים רבים לצערי עדיין מתנהלים כך. בד בבד, מגדר הוא כוח שמשפיע עמוקות על זהות ועל יחסים, אם רק מוכנים להביט.
מה קרה וקורה בקרדשיאנז? אנו צופים בעולם שכלפי חוץ נוגע ביופי המוחצן, בעושר הראוותני, בניתוחי גוף ופנים. הגשמת החלום הקליפורני עד כדי גועל. צופה שמציץ לרגע עשוי להתחלחל למראה כל כך הרבה מוחצנות וולגרית. אבל הסדרה לא הייתה תופסת צופים רבים כל כך בבטן אם הייתה מקובעת אך ורק לשקר הכסף והבל הבוטוקס. לא. היא מספרת סיפור מורכב הרבה יותר. הדנ"א הפנימי שלה, לטעמי, הוא השינוי במעמד האישה והשפעתו המכוננת ולעתים המרסקת על הגבר הלא-מודע והלא-מעודכן.
זו תכנית של נשים. חזקות. מודעות. רגשיות. נועזות. וורבליות. מיניות. אם השבט קריס: ממולחת, חזקה, מניפולטיבית. קים הכוכבת. קורטני, קלואי ודור ההמשך של קנדל וקיילי ג'נר. כולן מוצלחות, מפורסמות. מגלגלות סכומים אסטרונומיים. ומהרגע הראשון בסדרה, הן מוכנות לדבר על הכל. שם הקוד הוא דיבור חופשי ורגש פתוח. קריס מדברת עם קורטני על חששה שסקוט בוגד בה. הכל בפנים, ללא תקינות פוליטית, ללא הדחקה. קורטני לא נבהלת. היא משיבה בגילוי לב לאימה ואומרת לה שהם לא היו אקסקלוסיביים באותו זמן. אין נושאים אסורים או מביכים לדיבור. קים מדברת כבר בפתיחה על קלטת הסקס, בראיון טלוויזיוני, ללא מורא. היא מצטלמת לפלייבוי. הכל בחוץ, הכל מדובר. אין נושאים שהם טאבו. זו פתיחות רגשית רדיקלית, והנשים מרגישות בה כבתוך שלהן. חופשיות, משוחררות. גם אם יש ביניהן קנאה, תחרות ואגרסיה, היא מוכלת בתוך הסולידריות הנשית.
מה קורה עם הגברים? שם מתגלה תמונת מראה הפוכה באופן קיצוני; מבולבלת, לעתים כושלת ופעמים רבות טרגית. בתחילת הסדרה האבא ברוס מנסה להיות אב כל-אמריקאי. הוא משתדל להגיד את המילה האחרונה, של הפטריארך. זורק משפטים כמו "הכל קול", או "תירגעו חברים". מנסה להביע התנגדות להחלטה של קים להצטלם לפלייבוי. מדובר באדם שהיה בעברו ספורטאי מצטיין, וזכה במדליה אולימפית. גבר מוצלח. אך זה לא עוזר לו. השיח שלו ארכאי. הוא לכאורה גבר יציב שמספק ביטחון, אך למעשה שום דבר לא באמת מעניין אותו ואף אחד לא רואה אותו. כולן יודעות שאין לו מילה בבית, ולעתים צוחקות עליו. הוא גבר ישן, שחסרה לו מהירות עיבוד רגשי מספקת, ולכן הוא נאכל ומעוכל ואין לו זכר. ככל שהסדרה מתקדמת הוא מודאג ממראה פניו ועובר ניתוחים, בדומה לנשים. הוא נותר ללא הבעה פיזית – כאילו פניו הפלסטיים וחסרי המבע מגשימים את הפנימיות שלו. הקשר שלו עם קריס והמשפחה מתרסק. הוא הולך לאיבוד. בסופו של דבר, כידוע, הוא עובר ניתוח לשינוי מין והופך לאישה בעצמו, בשם קייטלין. התפיסה העצמית הגברית הישנה לא יכלה לעמוד לו יותר. הוא מתמוסס אל תוך הנשיות שהקיפה אותו מכל עבר.
סקוט דיסיק הוא דמות גברית נוספת. גם הוא גבר שבא מהצלחה: בן להורים עשירים מניו יורק. דוגמן. כשהוא נמצא עם קורטני הוא בן זוג למופת. אבל כשהוא חוזר לניו יורק הוא מסתמם, משתכר, ובוגד בה. מהי התמכרות ובגידה גברית? פעמים רבות מדובר בתסמין של דיכאון שאינו מדובר או של חוסר משמעות בחיים או בקשר. בצר לו, ללא יכולת לבטא את רגשותיו ולמצוא מישהו שיכיל אותו, הוא פועל באופנים הרסניים. דרך אלכוהול, קוקאין, בגידות. הוא יוצר פיצול בין תפקוד זוגי ואבהי מחד, ובין התרסקות והרס עצמי מאידך. הגורל של גבריות כזו הוא בדרך כלל אכזר, משום שחוסר השפה מוביל לבחירות גרועות וליכולת שליטה נמוכה. סקוט בסופו של דבר נעזב על ידי קורטני, וליבו נשבר.
רוב קרדשיאן הוא האח הצעיר במשפחה. דוגמה נוספת לגבר שלא מוצא את עצמו במכונה המשומנת של כסף, סקסיות ורגש שהבנות שוחות בה כסירנות באוקיינוס. גם הוא מדוכא, ללא יכולת אמיתית לבטא את כאביו, וגם הוא נסחף אל ההתמכרות. במקרה שלו מדובר באכילה והשמנה. באחד הפרקים הוא בוכה שאף אחד לא מגדל אותו. בבית ללא אבא, מוקף בנשים שחיות אתוס נשי רדיקלי, אין לו סיכוי. אמו בוכה שהיא לא יודעת כיצד לגדל בנים. האמת היא שהוא לא ממש מעניין אותה. הוא גבר הרוס ומחוק.
ההשפעה על הגברים כה בולטת, עד שהעיתונות החלה לדבר על "קללת הקרדשיאנז": כל ספורטאי שהחל לצאת עם קרדשיאן סבל מירידה חדה בתפקודו המקצועי — בין היתר שחקן הפוטבול רג'י בוש, הכדורסלנים כריס האמפריז, טריסטן תומפסון ולאחרונה גם בלייק גריפין. כולם הדרדרו מקצועית עם הצטרפותם למשפחה. הסיפור המפורסם ביותר הוא של לאמאר אודם ששיחק עבור הלוס אנג'לס לייקרס מהאנ.בי.איי והיה בשיא הקריירה שלו כשפגש את קלואי. מיד אחרי תחילת הקשר בן דודו מת, הוא היה מעורב בתאונה שהרגה נער בן 15, ובסופו של דבר התמכר לקראק והקריירה האדירה שלו התנפצה. סוג כזה או אחר של השפעה היה למערכות היחסים של נשות הקרדשיאנז עם עוד לפחות עשרה גברים – שסבלו מהתמוטטות כלכלית, אובדן כושר עבודה, מוות של בני משפחה, התמכרות לסמים, התמוטטות עצבים ועוד.
יכול להיות שזו סתם מקריות או קנאה נבזית בהצלחה הנשית המסחררת. אבל לא בזה העניין. לדעתי כאן מסתתר הסוד של הקרדשיאנז, שחובק בתוכו אמיתות מגדריות על נשים וגברים. ככל שהבנות הצליחו יותר, כך הן אספו לחיקן גברים שנחשבים גברי אלפא. שריריים, חתיכים, עשירים. אלה הגברים שיש להיראות איתם, הפרסים שיש לקטוף. אך יותר מכך, אלה גברים שיכולים להוות לכאורה עוגן לאישה מוצלחת. מישהו שאפשר להישען עליו. ככה לימדו אותן שנכון לעשות: להיות עם גבר חזק להיתמך בו.
והנה מסתבר שהגברים האלה – מרשימים ככל שיהיו, הם קנה רצוץ מבחינה רגשית. המקום האמיתי שבו חוסן נמדד – קרביים, עמוד שדרה ולב – חסר אצלם. יותר מכך, תוכנת ההפעלה שלהם לא מעודכנת לעידן החדש. הם לא יכולים לשמור על קצב הפתיחות הרגשית והדיבור האינטנסיבי שמאפיין את נשותיהם. הם נפגשים עם ממד נשי חזק ועוצמתי כאשר כל מה שיש להם זה טורסו מרשים וארנק שמן. התוצאה? הם מתרסקים לתוך זה. בוגדים בזה. בורחים מזה לסמים. מאבדים את עצמם בתוך זה. מתפרקים בקריירה בעקבות זה. הם לא עומדים בלחץ.
שני הצדדים יוצאים מפסידים. הבנות, שמגלות שהגברים שלהן לא בקצב, וגם לא טורחות לתת להם מקום אמיתי. הגברים – שנקלעים למצב שהם פשוט לא יכולים לעמוד בו. השקר הקרדשיאני שממצב את האישה כמי שצריכה גבר חזק לידה, פוגש את הכזב הגברי שמסתיר פגיעות ואילמות רגשית מאחורי תפקוד חיצוני מושלם. התוצאה היא התמוטטות. בגלל שהבנות מוחזקות היטב, שומרות על כוחן ועל משפחתן, מי שמשלם את המחיר הם הגברים. ובכל זאת גם הן מתערערות.
זו אספקלריה מרתקת ליחסים בין המינים בזמננו. גברים שנאחזים עדיין בדימוי של גבר חזק – סופם ללכת לאיבוד ולקרוס. נשים שאוחזות באשליה שהגבר הוא בעיקר מישהו חזק להישען עליו ולעגון בו – מתאכזבות. הן רואות דרך הקשרים עם האחיות והחברות שלהן שהעוצמה האמיתית בקשר היא כמעט תמיד רגשית. אבל בבואן לבחור בן זוג הן מפספסות. הן עדיין פועלות באופן מיושן ומוגבל, כאילו עליהן לבחור שומר-ראש דוגמן במקום מישהו שיהיה קצת החברה הכי טובה.
העולם השתנה והתכנית היא אספקלריה לשינוי. בשביל להצליח ולשגשג צריך היום הבנה רגשית, זו לא בדיחה. אינטליגנציה רגשית תציל אותך. רשת חברתית תומכת, שמדברים בה על הכל ואין בה טאבו – תחייה אותך. זוגיות שיש בה יותר מהמוחצן ופחות מהאינטימי – תקרוס. גבר שלא הבין זאת, אישה שטרם קלטה זאת – ישכפלו את הקללה של הקרדשיאנז לנצח.
What the fuck man
Goooooooo boston
בדיוק! הקללה משחקת לטובת בוסטון הלילה….
כמה זמן לוקח לך להגות ולהקליד כזאת סאגה, מאנו?
כי לי זה היה לוקח יומיים.
סחטיין על ההשקעה.
זה לא שלי… גבריאל בוקובזה, "הארץ"
וואלה קראתי הכל. תאוריה מעניינת 🙂 לא ידעתי שגם בלייק גריפין נלכד ברשת הזאת. תודה
יניב בוקובזה זה לא ההוא מהתחנת מוניות של מומי? וואלה נעשו אינטיליגנטים החברים של ליאוניד ויהודה שישליק
🙂 ))))
לגבי הדיון על ג'ורג היל ושאר הצוות המסייע.
העובדות לגביו הן שרק לפני עונה הוא קלע בפלייאוף 15 נק' למשחק ועבר סיבוב עם יוטה מול כריס פול והקליפרס, ואז פגש בגולדן..
קורבר בן 37 ?..
זה לא הגיל בו דאנקן ומאנו נתנו בראש ללברון ב2014 ?
פאקינג סוויט ג'נטלמן סוויפ..
עם טיאגו ספילטר, מרקו בלינלי, בוריס דיאו, וכל מיני כאלו שאם היו עם לברון ב "מסייעת", חסידיו היו טוענים שאין לו צוות מסייע.
חוץ מזה שאף אחד מהם לא דחף גם בשנות העשרה שלהם, סלעים בני מיליוני שנה מתחת למים.. אבל כנראה שאחרי שנה אחת עם לברון או שאתה מחושל לנצח או שאתה על מרשם כדוריי הרגעה, עומד בתור עם מספר לפסיכאטר המחוזי כשלפניך טיירון לו וקווין לאב
לאב שחקן של 25 12 במערב. הריבאונדים עדיין שם, הנק' קצת פחות, וכבר אין את התירוץ של אופציה שלישית בהתקפה אחרי שקיירי עזב.
אהה.. כבר רשמת את זה.. טוב.. אז תרשה לי לחזק אותך..
גרין – אשאיר את הבמה לג. רשע לשעבר
(אני זוכר שהיו לו כמה מילים טובות עליו)
אבל בקטנה כמה משלי – שחקן של 11 נק' ב20 ומשהו דק',שווה לנסות לתת לו קצת יותר אחריות ודק' מאשר לתת לו תחושה של סתימת חורים.
ובכלל מה עם כל אלו שהוא כבר נכשל איתם במחצית הראשונה של העונה ? שהרי אחרת לא היו מתייאדים…
וויד שהפך להיות האופציה הראשונה במיאמי של הפלייאוף, בקבוצה די מאותגרת מבחינת קליעה.
תומאס שללברון לא היתה סבלנות לחקות לו ולא ספר אותו מהשניה הראשונה.
קרואדר שהפתיע אפילו אותי, ונתן יופי של כדורסל פלייאוף ביוטה.
שורה תחתונה – איך זה שלברון כל כך משפר שחקנים, עם חסידיו כל הזמן עסוקים בלהתלונן עליהן, ולצפות ברכבות טריידים אוויריות חולפות להן מעל הראש כל עונה, כל העונה..
אפשר לחשוב גם מול מי הוא מתחרה.. גדולות ונצורות יסופר על הצוות המסייע של אולדיפו באינדי, ובראשם
הגאון הקדוש סיינט לאנססטיבנסון.. איפה האולסטאר הנוסף של אולדיפו ?
על טורונטו אני לא ארחיב, לא אפגע במעריצי הספסל האלוהי שלהם שכבר מתכננים עליו לעונה הבאה.
ובוסטון.. אנשים כבר בוכים על איך שוב המזל משחק לטובתה של גולדן עם הפציעה של פול.. אז בוסטון של קיירי והייוורד.. עם כל הרוקיז החמודים.
ככה בערך.. תכלס אבל.. לכל זה אין שום משמעות..
כל הסדרות הללו, תוצאן הייתה ידועה מקדמת דנא..
100 אחוז נכון. ההקטנה של ג'ורג' היל מקטינה את המקטינים.
תפוקת לברון העונה:
לשלוח את לאב לקבן ואת המאמן לטיפול לתשושי נפש.
לחסל את דווין וויד ולזרוק אותו.
לחסל סופית את דרק רוז שקלי 18 בניו יורק ונראה מתאושש עכשיו במיניסוטה.
לחסל את אייזיה – אול סטאר של 29 נקודות למשחק.
לגמור לשאמפרט את הקריירה.
להפוך את קראודר לשחקן די ליג.
עכשיו הוא מחסל טוטאלית את רודני הוד – היה השחקן השני האיכותי ביוטה שעברה סיבוב בפלייאוף.
הערה קטנה: לדעתי דאנקן היה בן 39 כשהספרס השפילו את מיאמי
לא מבין איך זה קשור לדיון על הצוות המסייע הנוכחי, אבל זורם איתך. בוא נניח שלברון בכלל רצה את הטריידים הללו (מזכיר שפה באתר היו לא מעט תגובות שגילברט עשה לו כיפה אדומה).
וייד היה האופציה הראשונה מהספסל? הגיוני…
תומאס המשיך לא להיות כשיר. היה חלש וסיים מוקדם את העונה.
קראודר היה סביר הגנתית וזרק לבנים. לא פגע בכלום (אחלה שחקן לדעתי, אבל דווקא בפלייאוף היה בינוני ומטה).
תודה רבה על הפריוויו.
נחמד כמה שדיברו פה על כישרון ולא על אופי.
מי שם לב שאיינג' בחר בדראפטים טייפ מסויים של שחקנים? מלבד הבחירה באוליניק (ששם אמר שזה נעשה יותר בגלל צורך), נבחרו שחקנים שאיינג' התחבר לאופיים (שאגב, מזכירים אותו ואת ה-Grit, עם מעט החוצפה שהייתה לו על המגרש).
כשהכל התחבר, זה יצר קבוצה שהיא (כמו שהיו מכנים בצבא) "צעירה ופעורה", עד לכדי מצב שהיא איננה מבינה שהיא עברה קבוצות שרציונלית היא לא צופתה לעבור.
אופי יכול להיות מה שהופך בליגה של מוכשרים רבים את הטובים למצויינים.
ולצד זה, אם נוסיף את סטיבנס למשוואה, זה רק משפר את ההתקדמות של השחקנים בקבוצה. אוהדי אטלנטה בוכים כשהם רואים איך הורפורד נראה כרגע. רוזייר הפך משחקן שדירגו את בחירתו F אחד גדול, לשם שרבים טוענים שהגיע לרמה בה הוא יכול לפתוח בליגה. אפילו מוריס משחק ברמה שגרמה לאנשים לשכוח שגם פה איינג' צדק (ומתנצל מראש על ההשווצה – אבל אמרתי כבר אז שבוסטון ירוויחו מהטרייד, בגלל שהוא תורם ליישום מתווה הרכב הפורוורדים, גם אם מוריס שומר אישי פחות טוב מבראדלי).
בשורה התחתונה – צריך להבין שללברון יש כלים לא רעים סביבו, אך המערכת בה הם נמצאים, האופי שלהם, והמאמן שלהם פשוט לא משתווים למה שיש בצד השני. זה רק הגדולה של לברון כאגדה מהלכת שמשאירה את הסדרה עוד חיה.
אגב, אפשר לרדת על לברון וה-"יכולות ניהול קבוצה שלו" שיצרו את המצב שהוא נמצא בו, אבל לדעתי הוא לא היה מקשה על שחקנים וההנהלה סביבו אם היה במועדון מאורגן יותר, בעלי מאמן איכותי יותר והנהלה בכירה יציבה ואסרטיבית יותר (נניח….מיאמי…דאז). לאן אני חותר עם זה? שלטעמי יש תקווה גדולה לאוהדי לברון לראות אותו מגיע רחוק מאוד גם ב-4 שנים הקרובות. כל זה תלוי בקבוצה שיבחר. והאמת? מעטות מחזיקות בהנהלה אימפוטנטית כשל הקאבס כרגע (שהתפרקה משני הכלים הכי חזקים שלה, מלבד לברון – גריפין ואירווינג).
http://buffstreamz.com/watch/nba-81.php
הסלטיקס חייבים להיות תחרותיים היום במשחק חוץ.
להגיע למשחק 7, גם אם הוא בבית, זה לא רעיון טוב כשבצד השני לברון ג'יימס נמצא
מתרגם את ואן גנדי?
גם. אני חושב שואן גנדי אחלה פרשן. אני דווקא נהנה להקשיב לו
אבל לדעתי גם רשמתי את זה איפשהו שאם כל הכבוד לביתיות של בוסטון, משחק שבע מול לברון ג'יימס זה לא רעיון טוב
לדעתי לברון ינסה להכניס שחקנים אחרים יותר לעניינים היום (וגם לו).
לא מקבל את זה שאין לו אחריות ליכולת הנמוכה. הוא בעיקר מחזיק בכדור (והרבה!) וקובע את הקצב. זה נראה לי המפתח מבחינת קליבלנד ולא בהכרח אם לברון יקלע 40 נקודות.
טריסטאן עלה מסומם לגמרי. בניסיון אחרון להציל את הפלייאוף נתנו לו דאבל שוט
לינק בבקשה
http://buffstreamz.com/watch/nba-81.php
יאאלה התחלנו
יש חוקים נגד משחק תחת השפעת אלכוהול? מישהו צריך לעצור את ג'י אר.
איי קווין לאב מה יהיה מה יהיה
חשבתי שגופיה 0 בבוסטון שמורה לנצח לרוברט פאריש
00
בוודאי שמעתם שכריס פול לא ישחק מחר.
עניין התגובות יסודר, אני מקווה, ביום ראשון
קווין לאב תמיד ניכנס לפציעות
למה כל פעם שאני מגיב השם והאימייל נמחקים לי ואני צריך להזין מחדש?
לאב התרסק. מהר להזעיק את הקבן
הנה
http://buffstreamz.com/watch/nba-94.php
חתיכת נוגרה יש לטייטום. שם לו וואחד בראש לקווין
ייתכן והנשק הכי קטלני של בוסטון בסדרה היא בכלל הכתף של טייטום….אאוץ'
אכן
הכתף הביונית זורעת הרס וחורבן
פתיחה מאוד אנמית של הקאבס ועכשיו לאב מתרסק. לא נראה טוב מבחינתם.
אם מישהו מתלבט דדפול 2 מומלץ בחום
שמעתי שהסרט דומה למשחק 6 בין יוסטון לג"ס – אין לך מה לראות אם אתה מחפש איכות ועידון אבל אתה מחפש אלימות ואקשיון אז רוץ לסרט
משהו כזה רק עם המון המון הומור משובח
זה סרט מצחיק. פארודייה
לכו לראות ותהנו…
אחלה סרט, מצחיק ויש תמורה לאגרה
לאב חטף בראש, לא בטוח שיחזור למשחק
אני מהמר שיחזור..
אתם יודעים מה יהיה מצחיק? שאם לאב לא חוזר, אז יגידו שהקאבס הפסידו את הסדרה כי לאב נפצע.
כמובן שכולם ישכחו שבוסטון בלי אירווינג והיווארד…
מצד שני, בוסטון הגיעו לאן שהגיעו ללא שניהם, ככה שזה כבר לא תירוץ החיסרון שלהם.
בנוסף, היווראד פצוע מתחילת העונה וארווינג מהחצי. ככה שהטיעון/תירוץ הזה כבר לא מחזיק מים.
הסלטיקס הוכיחו שהם קבוצה טובה גם ללא השניים הללו.
וכנראה שיהיו עוד יותר טובים כשיחזרו
מה קרה לתגובות והאיפוס של הנתונים? הקרדשיאן נזכר שפעם הוא ידע לעשות הגנה
נראה שלברון שומר כוחות עד עכשיו למחצית השנייה, ובינתיים הקאבס במשחק עם ההתחלה השקטה שלו.
בוסטון פשוט צריכים תנועה מול הדאבל-טים בפוסט. כל פעם ששחקן חתך לאמצע הוא קיבל משם זריקה פנויה וזה נגמר טוב לסלטיקס.
הם צריכים קצת יותר להניע את הכדור ולא לתת לרוזייר להחזיק כל כך הרבה בכדור
היל תוקף בניגוד למשחק הקודם ולא סתם מעביר את הכדור.
לאב יחזור, ימשיך להיות אפס, אבל עם תירוץ
מסירה מדהימה של סמארט
חבל שהבטחתי לא לרדת לפסים אישיים, התגובות של שעיה מוציאות אותי מדעתי.
אתה לא לבד
I figured
למה סמית' תמיד נראה מסטול…?
https://en.wikipedia.org/wiki/Hennessy
וואו במשחק 13 נק סימן טוב
הלינקים לא עובדים 🙁
עובדים נשמה:
http://buffstreamz.com/watch/nba-92.php
משום מה זה לא פועל.. באסה
את צקיכה ללחוץ כמה פעמים על התמונה ולסגור את מסכי הפרסומת שנסגרים. אחרי כמה overlays כאלה זה מסתדר
רבע טוב של הסלטיקס, במיוחד של בראון.
צריכי לשחק מהר ולנוע כשהקאבס מביאים דאבל טים לשחקן בפוסט, כל פעם מקבלים מצב טוב.
בקאבס לברון אומנם עם 8, אבל הוא יחסית שקט עד עכשיו ונותן לאחרים לשחק וליצור
מרגיש לי שהקאבס נשארו קרובים רק בגלל מזל ולברון, סחטיקס נראו טובים הרבה יותר בהתקפה
המזל של הקאבס שהם נשארו ממש קרובים שלברון ממש רגוע ברבע הראשון ונותן לאחרים להיכנס למשחק
לברון עם ידיים על המותניים מהרבע הראשון והקאבס בהתאם חסרי אנרגיה
בוסטון מצליחים לעשות כל מה שהם רוצים. קליבלנד על הפנים. קבוצה מרוסקת
בינתיים נראה שכל עניין ה"להכניס למשחק אנשים שהם לא לברון או לאב" מצליח לקאבס
הצליח מצויין עם גילן בראון
כן יש לנו משחק
המחבל מהוליווד עם החטאה ראשונה של זריקה שכבר לא זורקים בליגה הזאת
סמארט בחתיכת יום, לזכות לברון אני אגיד שאם לא הוא ההרכב הנוכחי של הקאבס לא ינצח בסדרה את אטלנטה
קליבלנד – בוסטון
http://acesports.pw/nba/live4.html
מרכוס סמארט מכה שנית….
אובד (א) על הסטטיסטיקה האישית לשנה הבאה בירושליים הבנוייה.
כרגע רק השופטים עומדים בין בוסטון לגמר
בוסטון מחמיצים שלשה מאותה בלטה שלוש התקפות רצוף
מיי גוד הרגע ראיתי את אשטון קוצר לוקח גאמפ בול למקרר אוסטרלי
למה בוסטון מעיפים מהשלוש?
לא ברור אבל הם לא מפסיקים עם זה
שינוי יתרון מספר 12. בכל הסדרה.!
שיפוט ביתי….
אין עבירה ברורה על אל ומצד שני במתפרצת כמובן שהקבס מקבלים פאול. אין יותר ביתי מזה.
אלוהים יודע איך הכדור ההוא הגיע לביינס בכלל
הקאבס עברו לבושידו. השופטים דוממים
שתי עבירות לטובת בוסטון לא נשרקו.
לול הנה חזר הלה פלופ!!
השופטים לא יתנו לבוסטון לנצח!
כמו שתמיד אמרתי, לאב בתפקידו בקאבס רק מזיק. טוב להם בלעדיו
פתיחת רבע שני מצויינת לש הקאבס. מאוד סבלניים ופשוט משיגים עצירות בהגנה.
הסלטיקס אבדו קצת סבלנות
לברון סתם איבד שיווי משקל, לא היה פאול
מוזר..לא התבכיינתם על שיפוט בתחילת המשחק שלאב ברח מבראון בשביל לא לעשות פאול ובכל זאת שרקו. אבל כשזה על לברון קל לכם לדבר על שיפוט.
שופטים תמיד יהיו מוטים לטובת כוכבים גדולים וקבוצות בייתיות
אוקיי אבל נמאס שכל משחק של קליבלנד חצי מהתגובות פה רק על שיפוט. קליבלנד רצו עכשיו כי שמרו מדהים ורצו בהתקפה. לארי נאנס וגרין בנתיים טובים מאוד. אבל אף אחד לא יזכיר את זה בחיים. רק תשווה את התגובות בין המשחקים בסדרות ותיראה על מה אני מדבר.
לא משווה שום דבר עם אף אחד, זה לא מעניין אותי. הטיות שיפוט וטעויות שיפוט הן חלק מהמשחק, מי שרוצה להתבוסס בזה שיבוסם לו
איך אפשר להתלונן על הצוות המסייע של לברון עם זברות כאלו…
בצד אחד סימפוניות. בצד השני משרוקיות כלבים שאיש לא שומע.
רוצים פה משחק שביעי ואת לברון מול ג"ס????
בדרייב כמו של ג'יילן בראון עכשיו הוא חייב למסור, לא סתם ביינס נכנס איתו מהצד השני
פרסומות הזויות מזכירות פרק של ריק ומורטי
ג'ף גרין מראה שהחיסרון של לאב לא כל כך משפיע. משחק טוב מאוד שלו עד כה
ההנחיה לשופטים חד משמעית היום
נאלץ להסכים .
אה באמת מאמין בזה?
לא באמת.. זה יותר האטרף מהביתיות והקהל אבל תכלס 8 שריקות לפאולים לבוסטון לעומת 6 לבוסטון והיו כמה כאלה שבבוסטון היו שורקים ההיפך.
אני חושב שהשמטת בטעות איזה "בוסטון" אחד או שניים 🙂
אי שריקת צעדים לבוסטון
הסוד? נאנס וקלרקסון!
הסלטיקס ממש יצאו התכנית ההתקפית שלהם. פחות הנעת כדור וסבלנות.
לברון צויןן. עושה את הנקודות שלו כחלק מהמשחק ולא מכריח בידודים שכולם מסתכלים עליו. שאר הצוות הסייע של הקאבס חזק במשחק וההגנה עובדת כמו שצריך.
האבס לא יכלו לבקש יותר טוב ממה שקורה עד עכשיו
אול יו (דונט) ניד איז לאב
נאנס לא מאפשר למסירה של בוסטון להגיע ליעדה ואף משרוקית לא שורקת. בושה וחרפה
לברון עם 19 דקות על המגרש… השחקן שהיה שם הכי הרבה זמן. זה עלול להתנקם בו בסוף המשחק. גם הוא רק בן אדם….
עד עכשיו זה נראה שהוא ממש "נח" על המגרש. נותן לאחרים לשחק ועסוק במסירות.
רוב הנקודות שלו באות משטף המשחק ולא מזה שהוא לוקח יותר מדי על עצמו.
21 דקות על המגרש. יש גבול ונראה שלא מבינים את זה שם….
ברבע הראשון הוא היה עסוק בלמסור כל הזמן.
אכן לקח על עצמו את המשחק ה"טיפוסי" בסוף המחצית, וגם לו לקח פסק זמן בשבילו.
דווקא חשבתי שעדיף לקאבס שהוא ינוח את שתי הדקות האחרונות.
הורפורד אוברייטד. אני לא מבין מה טוב בו. שחקן בינוני עם תדמית של מיני דאנקן בגלל שהוא שקט.
בוסטון ברבע איום ונורא
איזה קטע – ג'ף גרין יודע לשחק כדורסל כשנותנים לו.
כל היודע דבר על מקום הימצאם של טייטום והורפורד מתבקש להודיע למשטרה.
קליבלנד לא התפוצצו ברבע הראשון, בניגוד לפעמים הקודמות. התחילו לאט ומגבירים קצב.
ועדיין, לברון נראה גמור
גמור גמור אבל 25 נקודות
צודק לגמרי. הבנאדם מוצא כל פעם מחדש את השנייה של הפוקוס לשים שלשה ואת החמש שניות ללחוץ על טורבו ולהיכנס לסל.
בקצב הזה לברון יתעלף בתחילת הרבע הרביעי
מעניין אם זה יקרה ואם הסלטיקס יצליחו לנצל את זה או שיהיה מאוחר מדיי.
הסלטיקס מפקירים את הריבאונד הגנה
מה התלונה על טייטום, הוא פאקין רוקי וזה סביר אם הוא לא מתפקד, מדהים אשכרה איך כל שנה הדרך של לפלופ סלולה לגמר ועוד מעזים להשוות אותו למייקל.
פלייאוף היסטורי של השחקן הטוב ביותר בעולם וכל הבכיינים פה מתלוננים על השיפוט. לראות כדורסל מנקודת המבט הזו זה סבל, שיסבלו.
כן אני משוכנע שתזכור את הקבוצה המהממת של אודליפו, אחת הקבוצןת החזקות בהיסטוריה, שלא נדבר על השטיחים מקנדה וגולת הכותרת, קבוצה של רוקיז בגמר, אכן היסטורי…
“A stupid man's report of what a clever man says can never be accurate, because he unconsciously translates what he hears into something he can understand.”
וואו הוא יודע אנגלית!!!
קאט, פייסט….
אחד הרבעים הטובים של הקאבס. כולם בעניינים, ההגנה עובדת ולברון (אולי מלבד הפוזשינים האחרונים) קולע כחלק משטף המשחק
הייתי מנסה ללכת עם תומפסון ונאנס עם הנחייה ללכת הכי חזק שאפשר לריבאונד התקפה.
סמארט עם המהלך הגברי של השנה
קאבס – רבע שני מצויין. הגנתית ושל השחקנים מסביב ללברון. לברון לקח על עצמו יותר בדקות האחרונות וההתקפה נראתה ככה (אם כי עושה רושם שנוח לו עם השמירה של טייטום).
סלטיקס – נהיו פחות סלניים והזריקות הפסיקו קצת להיכנס. צריכים לראות איך הורפורד וטייטום נכנסים לעניינים.
היום הם נפקדים שניהם, במיוחד התקפית אבל גם הגנתית. לברון חגג על שניהם
לה בום לא ירד מהמגרש שנייה אחת!
עכשיו ירד לחדר ההלבשה לקבל "חיזוקית של הדס"…
מיץ של באגס באני מספייס גאם
לדעתי יתנו לו את הקוקטייל שבניסוי קליני אצל טריסטאן
הניסוי על טריסטאן לא כדאי!
מעניין. בוסטון היו מוכנים להתחלה חזקה כרגיל. קליבלנד פתחו לאט, נתנו לגל לעבור, וברבע השני העלו הילוך.
לברון מסיים מחצית עם עוד קצת דלק במיכל.
23 דקות ללברון בחצי הראשון, חבל שהחסיר דקה יכול היה להשלים 24….
הוא רוצה לסיים את המשחק הזה עם 50 ב 47 דקות אבל איפהשהו לקראת סוף הרבע השלישי אולי תהיה לו בעייה….
שיחק את כל המחצית. לא נח
לברון על סף הקריסה. המנגנונים של הגוף לא יכולים לקרר את זה.
מזל שיש מזגנים באולם. אנחנו לא בטקסס וזה לא 2014
עפ"י ההיטרים המשועממים של לברון הקאבס הייתה אמורה להיות במאזן 0-82 כי כשלברון מנצח זה נטו בגלל השופטים.
אני מבין שהוא דוש ואתם שונאים אותו, אבל למה אתם מתעקשים לעשות מעצמכם צחוק.
הסלטיקס בפיגור במחצית לא בגלל השופטים. אלא בגלל שהם היו זוועה ברבע השני וקליבלנד התחילה לקלוע ולעשות הגנה. היו לא מעט שריקות שהלכו גם לטובת סלטיקס אבל מזה אתם כמובן מתעלמים.
אני לא רואה סיבה בכלל להתייחס לתגובות על השיפוט במשחק הזה. השיפוט היה בעיניי הוגן מאוד, ולראיה שתי הקבוצות הגיעו לקו כמעט אותו מספר פעמים, וזאת רק בעיה של בוסטון שקלעו 3/7 מול 7/9 של קליבלנד.
השיפוט רחוק מלהיות הוגן במשחק הזה אבל זה טבעי . זאת בין היתר הסיבה שיש יתרון לביתיות בספורט באופן כללי. בקטע של הריצה במחצית השניה לא נשרקה שום שריקה לחובת הקאבס למרות שכיסחו וההיפך בצד השני. זה יהיה ההיפך כשישחקו בבוסטון
אמנם השיפוט בייתי אבל זה טבעי ודווקא יחסית חף מטעויות מביכות היום (מלבד 2 עביקות ברורות על הוקפורד ומוריס שלא נשרקו). לברון במחצית מטורפת, לא להאמין שהוא הפך את זה לנורמה בפלייאוף הזה
בוסטון משחקים בחוץ בהילוך ראשון. טייטום נעלם.
לברון נותן בראש אבל נראה עייף.
לברון שיחק את כל 24 הדקות של המחצית הראשונה, לדעתי ישב בתחילת השלישי, וזאת ההזדמנות של בוסטון לרוץ, אבל רק אם הם ישמרו על הריבאונד וימסרו את הכדור יותר. הם התחילו לאבד כי התנועה שלהם הפכה מהרבה תנועה ותנועה מגוונת למעטה וצפוייה, ברגע שיחזרו לזוז כמו בתחילת המשחק, הם יחזרו לקלוע.
הוא לא יישב בחוץ.
לברון היה הרוג במשחק שעבר. היום הוא הלברון הרגיל. הוא תמיד קצת עייף. הוא לא יודע כיצד לשחק לא עייף במידה מסויימת. הוא באזור הנוחות שלו.
שמת לב איך הוא מקציב כוחות לשניות מדודות בכל התקפה?
מוח הכדורסל המאוד מפותח שלו מאפשר לו לדעת בדיוק מתי ללחוץ על הגז בשביל מקסימום יעילות במינימום צריכת דלק 🙂
אני עדיין לא רואה אותו ממשיך לשחק עכשיו ברצף מתחילת המשחק עד אמצע השלישי, וגם אם ישב עכשיו 3-4 דקות ויחזור, בשביל בוסטון זה יכול להיות מספיק כדי לרוץ ליתרון קטן. לא סתם טיירון לו לא הוציא אותו, הוא יודע טוב מאוד שאין לקליבלנד עוד כלים בהתקפה.
איכשהו הסיום של הרבע משאיר אותי אופטימי לגבי הסיכויים של בוסטון לחזור- שלשה וכמעט חטיפה של סמארט על לברון
הקלידו את התגובה כאן…
לברון לא אנושי
לאב לא חוזר כאמצעי זהירות
לברון לא ימשיך ככה כל המשחק. בוסטון צריכים להוריד את הראש ולחכות שיתעייף.
לפי מה שאומרים לאב לא יחזור. מכה גדולה לקאבס
שלא יורידו ראש נמוך מדי. הם עלולים למצוא את עצמם בבור עמוק מדי. וכמו שההתקפה שלהם נראית היום, שלא יבנו על ריצה.
אני מצפה למחצית שניה נורמלית של הורפורד ולחמצית שניה גדולה של טיטום, שעד עכשיו נראה רדום לגמרי.
אם הם לא מנצחים את זה אז הלך עליהם גם במשחק הבא
אזהרה: הצפייה בסלטיקס עלולה להפוך אותך לאימפוטנט
הטריק היה ללכת מאחורי הורפורד וללחוש לו קלאץ' קלאץ'.
וזהו. תם הטקס.
השופטים מחסלים כל ניסיון הגנה של בוסטון
אוי סתום כבר יא טרחן
אבל היו עכשיו כמה שריקות לטובת הסלטיקס. אני רואה פה איזון
הקאבס עם הגנה מצוינת על החדירות והורפורד לא מבצע את תפקידו כרכז של ההתקפה, רק רוזיר יוצר לעצמו.אבל להגן ככה מול ההתקפה המוגבלת של בוסטון זו לא חוכמה ואם הקאבס יעלו לגמר נכונה להם אכזבה גדולה מאוד מול ג"ס/יוסטון
לברון הזה הוא לא אנושי. הוא מוטאנט לגמרי. לא צריך מנוחה בכלל?
אתה אומר זהו, בר מינן. נשימות אחרונות. ואז הוא מסיים מתפרצת בצד אחד וחוזר לצד שני לגג.
לא נראה לי שהם יודעים שמטרת-העל היא להחדיר את הכדור לטבעת היריב.
סטיבנס צריך לחדד את זה.
עושה רושם שהם לא הגדירו את זה כאחד היעדים של המשחק
כמו שאינדיאנה גילו, במשחק הכרעה הטבעות יותר קטנות.
כואב לי העיניים…
אולי השלשה הזאת תכניס את טייטום למוד קצת יותר אגרסיבי. בוסטון צריכה אותו.
לברון אוטוטו 30 דקות במשחק, לא ייאמן. אין אף שחקן בשתי הקבוצות שמתקרב לזה.
לפי איך שהמשחק מתפתח הוא יקבל מנוחה בגארבג' טיים ברבע האחרון
תענוג של משחק. חוזר לכאן בכל פסק זמן וצוחק מהתגובות, בכיינים.
ג׳יי אר זה פשוט סיוט לאוהדי קליבלנד. .סיוט.
מחטיא שלשה חופשית לחלוטין שיכלה להעלות ל19 וחוטף שלשה בפנים בצד שני ל13.
סיוט
יש מעין נחמה בכך שאתה יודע בוודאות מוחלטת שמוריס לא יצליח לקלוע מתחת לסל.
ג'ורג' היל איז אלייב…
דיברו על זה שאין ללברון צוות מסייע… היל 18 נקודות גרין 14 והיום קורב וסמית בחרופ.
כל פעם שניים אחרים מופיעים.
יאללה שעיה תזעק שופטים שופטים
שופטים שופטים
ג׳ורג׳ היל ענק
ג׳ף גרין גדול
מישהו יכול להסביר לי , מה לעזאזל ג׳י אר עושה על המגרש!??!?!??!?!.!
הסלטיקס לא מצליחים לצמצם. דומיננטיות מוחלטת של לברון
לא יודע למה בוסטון הפסיקו לעשות את הסוייצים המהירים כשרוז'ייר עושה חילוף על לברון
lol
להסתכל בבוקס סקור שללברון יש 32 נקודות ולהיות בשוק.
לברון זיהה את הדאבל טים עוד כשהוא היה בהתהוות. גיי אר ככ פח שזה מצחיק, הורפורד נעלם לגמרי מתחילת המשחק. מתאיפ לי משחק 7 בסדרה הזו, ובתקווה שיהיה צמוד ובוסטון לא ישלשלו כמו אינדיאנה בסוף.
שונאי לברון הם מזוכיסטים אמיתיים.
עדכון 2018 – ג'יי אר סמית 'חזר להיות מחבל.
דובי, מוכנים לקבל אותו בחזרה?
טייטום קצת התעורר, חבל שסטיבנס לא הכניס אותו יותר למשחק כבר קודם.
רוזיר נראה כמו השחקן היחיד בבוסטון שמשחק עם דופק גבוה, כל השאר שומרים על דופק 80
לקבל אותו חזרה יהיה כמו כוסות רוח למת בגרסת הפלוץ לגופה המתפוררת
איפה ביינס?
מדוע סטיבנס לא מכניס אותו?
מנחם מה דעתך? ביינס היה יכול לעזור פה עם הבירות??? 🙂
לכל המבינים שסיפרו שהיל שחקן גמור, הוא פוינט גארד מעולה. כמובן למזרח.
לברון 32,היל 18,גרין 14.
כל השאר 4 ומטה.
וגם במשחק הזה, החלפת יתרון אחת בלבד.
חכה חכה תהיה עוד אחת
אולי…
לברון בדרך למשחק 7 של 40+ בפלייאוף הזה. מטורף! והכי מטורף שכבר התרגלנו לזה שאף אחד לא מתלהב
לה-וולברין
אוי לא. מונרו על המגרש
איזה דאגר של קורבר
קורבר נהדר, התקפית והגנתית. לכל אלו שאמרו שהוא חור בהגנה, הוא נותן פה כמה פעולות אישיות וקבוצתיות.
מסכים איתך לגמרי
ג'יי אר עושה מה שהוא יודע, שזה להרביץ, להתלונן לשופט ומדי פעם לפספס שלשה
חחח חזק
זו הדקה היחידה שלברון נח וינוח במשחק הזה. בסבירות גבוהה הוא לא ינוח גם במשחק הבא בבוסטון….
הוא יצא לנוח כדי שיהיה קצת ערך ספורטיבי והקאבס לא יגדילו את ההפרש…
ושוב רוזיר סוגר את הרבע עם שלשה. וואו
ההסדר הוא שאם הקבוצה מגיעה אז טרי רוזיר לא מגיע, ןאם רוזיר מגיע הקבוצה לא מגיעה.
בסוף רק 10 לקאבס. לגמרי בר השגה
רוזייר מפחיד…
מדהים טרי רוזיר. שתי שלשות בשניות אחרונות של שני רבעים.
6 נקודות קריטיות מתנה.
מדהים.
לברון נותן משחק אדיר אבל כולם מסכימים שמדובר ביריב נחות. בכל מקרה, אני לא מודאג, הוא יקרוס בקרוב
תנוח דעתך, זה הדדי, גם אתה לא מדאיג אותו
רק עשר הפרש אבל אני לא רואה מצב שלברון נותן לזה לחמוק לו מהידיים
בוסטון מנצחים
צעדים, קפיצה חינם וסל של בראון
מה מונרו עושה במגרש?
לא בטוח אם מקרמה או נגרות אבל זה בטוח לא כדורסל
למה ביינס לא רואה מגרש? הצטרפתי ברבע השני ולא שיחק דקה
לא ברור, הוא פתח מעולה
איזו חסימה של סמארט! בוסטון העלו 2 הילוכים בבת אחת
ראשמור לא התאושש מהגג של סמארט. The block
כתבתי היום.
קליבלנד מובילים במחצית ובוסטון מאמצע השלישי מתחילים לסגור עד שעפים עליהם סרביעי וקליבלנד יתפרקו.
מה עם רודני הוד?
פצוע או משהו?
לא מסכים לשחק…
בוסטון תיקח את המשחק אם הם ימשיכו ללחוץ ועוד שחקנים חוץ מרוזיר יספקו נקודות
משחק של למךים
ג'י אר הפך לשחקן הגרוע בליגה
mvp הסדרה עוד עלול ללכת לנאנס עם הנפילה על הרגל של לברון
שיפוט ביתי מחפיר. ללברון מותר לעשות כל מה שהוא רוצה ולא מעיזים לשרוק נגדו
מנחם אתה אמרת וטוב שכך אחרת היו אומרים יש פה הייטרים.
הורפורד 6 נקודות.
בוסטון 53% מהעונשין.
טרי רוזייר שחקן פשוט נהדר, מעניין מה יהיה בשנה הבאה לדעתי הוא צריך להיות רכז פותח בליגה.
הורפורד בושה
במהלך הזה הרביצו כיסחו היכו והתעללו בהורפורד במשך רבע שעה רצופה מתחת לסל עד שהשופט הואיל בטובו לצפצף
לברון גמור, סחוט, מותש לחלוטין. החטיא כבר 3 או 4 כניסות רצופות לסל.
הוא גמור לגמרי ולא פוגע בכלום.
ההבדל בין המשחק האפי של לברון היום לבין התלונות הקטנוניות של השיפוט מרגיז. באמת.
לברון פשוט מפלצת ביונית
לברון שועט לעבר עוד משחק שקט שקט של 40 נקודות
ויש לפחות עוד משחק אחד וסדרה שלמה לפני האליפות
מה עם הוד למה לא משחק
ואיך יכול להיות שלברון המותש יקח ריבאוונד של עצמו
בוסטון חבל יהיה קשה גיים 7
השופטים מבזים את התפקיד שלהם. בושה גדולה. מזכיר לי את משחק השרוכים
לברון עם 40 דקות, זה לא אנושי.
הוא מלכת הדרמה עם הכביכול פציעה. מגיע לו אוסקר אבל האמת שזה כבר לא עושה רושם על אף אחד. שיתמקד בכדורסל כי בזה הוא הכי טוב בליגה. אי אפשר לנצח אותו היום. אולי במשחק השביעי. והשיפוט מתאזן והוא בסדר גמור.
קלטת את הפלופ שהוא נשכב על הרצפה ולא קם מההתנגשות עם רוזיר?
ון גנדי ציין שהמכה הייתה בחלק האחורי של הרגל ולברון שם קרח על החלק הקדמי
ואן גנדי אמר שהוא חשב שזה היה בחלק האחורי
זה נחמד לגלות שאנשים חושבים
תצוגת נרפות מדהימה של הסלטיקס במשחק הזה. עד שחשבתי שזהו זה בחוץ.
נראה לי שנגמר להם הדלק לעונה והם רוצים הביתה, למיטה, לנוח קצת.
לא מאשים את החבורה הזאת.
אין ספק שלברון ביוני, וכמעט כל שחקן אחר כבר היה מתפרק, אבל גם אי אפשר להתעלם מזה שהאיש מחויב ב400 אחוז. אם לדוראנט היה רבע מהאופי שלו ג"ס כבר היו גומרים את הסדרה מזמן.
+10
לברון גמר את המשחק כבר מזמן.
מקווה שכל השאר יצליחו לעשות משהו כי הוא כבר גמור.
שמתם לב כמה פרסומות מוקדשות להתנצלות?
פייסבוק, וולס פארגו, אובר. כולן מתנצלות ומבטיחות לתקן הליקויים.
גם בארהב יש את אנשי האכלו לי שתו לי. נותנים להם קצת יחס ואז שודדים אותם שוב
אם בוסטון תפסיד את המשחק הזה זה יהיה בגלל נחיתות בכ"ח, באיבודי כדור, ובאחוזים מחפירים מהעונשין
ונרפות כוללת
מורך לב
היא לא תפסיד
באר שבע לא תרד
הסלטיקס חוזרים, אבל הזמן יגמר לפני שיצליחו לתת מהפך
רודי?
ללברון נגמר הדלק לגמרי, כבר לא עומד על הרגליים
מסוף השלישי הוא כבר גוויה מהלכת.
לא יעשה עוד כלום במשחק הזה. רק נזק.
השופטים יותר עייפים מהשחקנים..
שריקה מגוחכת
43 דקות וממשיך למנות
רודני?
הוד?
למה לא משחק?
השריקה הזאת על טייטום היא ביזיון לשיפוט, מה בדיוק טייטום יכול להרוויח מעבירה כזאת?!
הלוואי ונקבל פה הארכה כדי שלברון ישחק 52 דקות
אתה קצת קצת מגזים..
משחק 6, עם עייפות מצטברת, בחוץ, נגד קליבלנד.
לא הייתי קורא לזה "נרפות". אולי תשישות, אולי עייפות מנטלית, אולי הראש שלהם במשחק 7.
נ.ב.
הם עדיין במשחק, 4 דק' לסיום
רק על ההפקרות בריבאונד הגנה לא מגיע להם
לו: "רודני, תן ללברון דקות מנוחה"
רודני: "אני לא נכנס סתם".
חחח
שריקה איומה לעבירה של קורבר.
ball don't lie
+1
עדיין???
תודה סמיילי
וואווו
אמאלה
באנג!!!!
אני באמת לא מאמין למה שראיתי עכשיו.
לא מאמין.
לא מאמין
לא מאמין
שמע הוא היה נראה גמור לגמרי לפני 2 דקות! מאיפה זה בא לעזאזל
לך תתעסק איתו בגיים 7
הוא לא הבעיה של קליבלנד ואין בעיה להתעסק איתו.
הבעיה היא עם כל השאר שלא מתפקדים בחוץ בשיט.
לא היל, לא קורבר, לא גרין וסמית׳ מתפקד תמיד, גם בבית וגם בחוץ, אבל לטובת היריבה.
מי כתב שמעכשיו לברון רק יזיק למשחק?
אני 😁
תכלס גם אני חשבתי ככה
לא אנושי פשוט לא אנושי לברון
מלך!
אנפאקינגבאליוויבול
מפלצת
חחח ללל תשתחוו למלך זה מה שיהיה בגיים 7. סטיבנס תתכונן הקינג מגיע
בבקשה אל תנחס, כל קבוצה או שחקן שהיית בעדו אכלו תחת 😂😂
אני בעד קאבס ויוסטון בסדרות האלו :). בעד קאבס כי יש לי התערבות. אילולא ההתערבות הייתי בעד הירוקים. למרות שלברון בגמר יותר סקסי ויכול לגנוב משחק מיוסטון אולי. גולדן יתנו סוויפ לקאבס ולבוסטון. את מי אתה אוהד??
כח רצון נטו
פעמיים קאבום!!!
לברון הוא ההגדרה למילה קלאץ' במילון. פשוט מפלצת.
The GOAT
אני לא יודע מה אני רואה… אני פשוט… וואו…
לעולם אבל ל-ע-ו-ל-ם אבל תזכירו את השם שלו ביחד עם דוראנט, קארי, הארדן, ווסטברוק, או כל שחקן אחר שמתרוצץ על המגרש כמו ילד מסריח משתן בארגז החול.
הגדול. מכולם.
פלוס מיליון
איפה הוא ואיפה הם..
לדעתי הוא לא נופל מהם בהרבה. אבל אל תשכח לעולם שהוא שיחק במזרח
אני צורח את זה מסביבי כבר כמה שנים.
החיים בליגה הצרפתית קלים לעומת הליגה הספרדית. בגמר אתה תראה את ההבדל. סטיבנס הגאון לא אוהב דאבל טים מסוכן להשאיר את קורבר וגי אר על ה3 חחחח
אשך כאן אני איתך, לא יכול לראות את הפרצופים והפלאברות שלברון עושה אחרי שתי השלשות האלה.
מתגעגע לאולג'וואן ורובינסון
SUCK IT UP PRINCESS
רובינסון היה עושה במכנסיים מול לברון
LeFuckyoutree לכל דורש
לא יאומן. שתי שלשות לפנתיאון
FUCK GSPR
העוגיות הוצאו מחוץ לחוק !!
אוופס.. זו הייתה תגובה לתגובה 188
אוהבים או שונאים אותו – זה לא משנה..
ההופעה של ג'יימס הערב יוצאת דופן
מדהים.
הורפורד היום חושך מעל פני התהום….
היפה האולסטאר שבו?
לברון הבריח כאן את כל הבנות מהבר. בכל אופן, אם אני איינג, נפטר מהורפורד כמה שיותר מהר
שיפוט בוטה לטובת הסלטיקס ברבע האחרון, שלוש הזריקות הקריטיות של בראון זה בושה
הסלטיקס קבוצה הרבה יותר גדולה עם אהדה עצומה באמריקה ובעולם, יש אינטרס עצום של הליגה לראות אותם בגמר
לברון מדהים
לברון היה גמור ומותש.
לקח ריבאונדים, נפל על הריצפה, נתן אסיסטים ושתי השלשות האלו הן בלתי נתפסות.
אני באמת לא מאמין מה שאני רואה ולא בטוח עד כמה כולם מבינים כי הוא פשוט גמור!!!! מעייפות.
לא ייאמן שזה מה שהוא הצליח לעשות ברמת הסחיטות שלו.
אחת ההצגות המטורפות שראיתי.
הרג את בוסטון. הרג אותם.
ק.ל.א.ץ.
נקודה.
לא כוחות
הכל טוב ויפה אבל איפה העבירה
פשוט וואו
באמת מגיע לו אם וי פי הרבה לפני הארדן
גם הרבה לפני רוז ודוראנט בזמנם
אבל כשרגילים למשהו מתחילים לקחת אותו כמובן מאליו ולכן נתנו לאחרים
מזכיר שה-MVP מחולקלפיהעונה הרגילה (ולאהפלייאוף).
לפי העונה הרגילה – MVP מוצדק להארדן
הסלטיקס הפסידו את המשחק מסיבה אחת – הם לא באו לנצח.
לרגע לא הייתה לי התחושה במשחק שהם נחושים מספיק כדי לקחת את זה.
אם היה מנחם לס על הקווים היום ולא הלמך הלבנבן אז זה היה נראה אחרת.
לפעמים פשוט צריך לא להיות למך ולדחוף לשחקנים פלפל בתחת.
הרבע הראשון של הסלטיקס היה מצויין. ברבע השני הייתה נפילה לא ברורה
לא ראיתי את הראשון
אי אפשר ללמד IQ ….
מה אתם אומרים גי אר וקורבר יקלעו 7 8 שלשות בגיים 7? סטיבנס כדאי שתתחיל לחשוב על דאבל טים ברבע האחרון לפחות במאני טיים כי הניגוב הזה יקרה גם שם לתת לברון להקפיץ בנוחות לרוץ עם כל התנופה ולא להציק לו זו שטות. ראיתי 5 דק אחרונות
המזל של הסלטיקס שמשחק 7 אצלם בבית, ובגארדן הם קבוצה שונה לגמרי
לדעתי הניסיון יעשה את שלו במשחק 7. קליבלנד, על כל מגרעותיה, רגילה למעמדים האלה לעומת הילדים של בוסטון. יסתיים בהפסד של הסלטיקס + הפנייה לקב"ן.
להריע ללברון על ההופעה הזאת. מוכיח בכל פעם מחדש שהוא הטוב בעולם כרגע. תופעת טבע.
הטוב בעולם רק כרגע?
בכל אופן, מאמין בבוסטון. הם צעירים אבל לא פרייארים.
שורה תחתונה לא הפסידו בבית בפלייאוף.
שורה תחתונה הם תמיד הגיעו כשזה היה חשוב.
בקליבלנד אף אחד לא מגיע באופן קבוע ואין שום סיכוי שהיל ייתן עשירית מהמשחק של היום.
ג׳יי אר , עדיף על הספסל של היריבה והשאר, הלוואי שקורבר יהיה קר רוח ויצלוף.
לא רואה את בוסטון מפסידים ואת קליבלנד לוקחים.
יש ויכוח לגבי מי הכי טוב בכל הזמנים
כשהוא יפרוש צריך לא רק להפריש את החולצה שלו אלה כל חולצה שמתחילה ב-2 או נגמרת ב-3 .
לא יהיה שחקן כמוהו עוד בקליבלנד
שתי שאלות שעלו לי תוך כדי צפייה:
1. הקהל של קליבלנד.. תגובה מאוד מאוד רפה וחלושה ליציאה של השחקן הגדול בתולדות המועדון 44 שניות לסיום, באחד ממשחקיו הגדולים בחייו, ואולי המשחק האחרון במדי המועדון. מוזר מאוד.
2. לברון לובש 23. זה לא מסכם את הדיון לגבי ההשוואה בינו ובין ג'ורדן? סתם מחשבות בערב שכזה..
לברון פשוט שחקן ענק. אם הוא לא היה עושה את כל ההצגות האלה במגרש, שגורמות לאנטיגוניזם, אני בטוח שהיו לו פחות הייטרים פה ובכלל בעולם. מה שנשאר זה להסיר בפניו את הכובע. אולי המשחק הכי טוב שראיתי ממנו העונה. נפלא!
חכה למשחק 7. כנראה מסוכן להשאיר את גי אר וקורבר לבד על ה3 הם בטח יקלעו 8 שלשות. למה להביא דאבל טים? לא נורא בגיים 7 סטיבנס יבין לעונה הבאה אולי.
ועוד דבר, השיפוט היה מאוזן וטוב.
1+
השך פעם הבאה לפני שאתה עושה פלוס תתעורר גם לראות את המחצית הראשונה. בקטע של הבריחה ברבע השני היו מכות על המגרש והמשרוקיות צפצפו רק מנגינה אחת.
הצטרפתי אחרי
ברור
השיפוט היה מאוזן וטוב? מאוזן וטוב?
מאוזן וטוב.
טוב נו נגיד…
אני במצב רוח נדיב היום.
מאוזן וטוב.
נגיד. נו טוב.
מאוזן וטוב?
היה השיפוט היום.
נגיד.
יאללה לכו תיכנסו לאורגזמה מהלברון שלכם הוא כנראה יעיף את בוסטון בשביעי ויקח אליפות רביעית ואז תתחילו לנג'ס שוב שהטא GOAT.
נגיד.
אבל במיוחד השיפוט היום היה מאוזן וטוב.
נגיד.
די נו
אתה לא רציני.
אל תאהב זה בסדר, אבל באמת ובתמים יש לך תלונות על השיפוט היום?????
החלטות הזויות ולא ברורות, במיוחד ברבע האחרון, שנתנו לבוסטון שוב ושוב סיכוי לחזור.
ארז… שלושה ימים ולילות אתה חופר על זה שהלברון שלך מותש וגמור והם יובילו ויפסידו את המשחק.
בדיעבד קשקוש מוחלט. מי שנמצא על כדור הארץ כבר יותר משבועיים כמוך יודע מראש שזה קשקוש כי השופטים וההקהל וההצגות של לברון – אין מצב שבוסטון ינצחו.
המשחק הזה הוכרע ברבע השני. כשתראה את המשחק בשידור חוזר ככה כדי לקבל שוב אורגזמה מהביצועים של לברון אז ברבע השני תסתכל על השופטים ומה שהיה.
אבל זה לגיטימי. השיפוט הוא בדרך כלל ביתי. בבוסטון זה יהיה ההיפך. נקוה למרות שלא מאמין בזה.אני חושב שיש סיכוי לא רע שתשמח מאוד בסוף העונה הזאת .
🙂
אני יכול אולי להקפיץ לך כמה הופמנים עם תרצה…
תודה דוק אני ממתין 🙂
LEclutch
LEgoat
LEgame7!!!!!!!!!!!
הבריון הזה בעייתי…סעמאק.
לצערי הוא יהיה במוד הזה ואולי יותר במשחק הבא ולזעטוטים לא יהיה מושג מה דורס אותם
רק דאבל טים להוציא לו את הכדור מהיד ולהציק לו ולסגור לו נתיבי כניסה לסל בתנופה. לתת לגי אר קורבר והיל לנצח אותך עד מחר. זה לא יקרה הם יהיו חנוקים בגיים 7. וא כבר זריקות יפות היום אבל בנוחות שלו התמקם איך שרצה. עדיף לסטיבנס ליפול אם קורבר ינצח אותו מאשר ניגוב מלכותי
תרחיש סביר
לברון בהופעה מרגשת
מחכה לראות מה יש לשאנון להגיד על היום
חחחחח
לגמרי.
אבל הם לא משדרים בסופ"ש.
תגובה 195.1 של ארז – פרייסלס!
להול אוף פיים של הופס
חחחחחחחח
גדול
אבל תודה שהוא היה נראה שחוט ולא הפסיק להחטיא כל זריקה וכל כניסה לסל.
רק מראה איה מטורף ובלתי נתפס היה מה שהוא עשה.
זה אולי נראה שהוא היה בסדר אבל זה מה שמטורף פה, שהוא היה שבור בלי חמצן במח ועדיין עשה את זה.
איזה כיף לדבר שטויות כשהתוצאה הסופית היא שמושא השטות שלך הוא גם מושא ההערצה שלך שסותם לך את הפה הכי חזק שאפשר
😂😂😂😂😂
היה פה אחד נדמה לי קוראים לו יניב, כתב לפני כמה ימים שבשמונה השנים האחרונות הוא רואה כדורסל רק כדי לראות את לברון ג'יימס מפסיד. זה הענין היחיד שלו בליגה.
חבל על החיים שלו ושל אנשים כמוהו, שמגיעים לפה בכל ערב של ג'יימס עם הדיבורים הכי מטומטמים בעולם. חבל על הבריאות שלהם ועל הכעס והאנרגיה השלילית שאחר כך הם בטח מפרקים על אנשים אחרים.
שמונה שנים הוא יושב ורק מחכה שמישהו בארץ רחוקה, השחקן הגדול של הדור, יפסיד. איזה בזבוז חיים.
+100
הסלטיקס דווקא פתחו טוב את המשחק עם תנועה והנעת כדור בהתקפה. ברבע השני הייתה נפילה לא ברורה שלהם (18:34), פתאום ללא תנועה ומסירות ויותר כדרורים לרוחב.
לברון היה מצויין, פתח בשקט ונתן לצוות המסייע להיכנס למשחק ועשה את הנקודות שלו תוך כדי השטף ההתקפי.
משחק 7 בגארדן – בוסטון לא יכלו לבקש יותר כי ההבדלים אצלם בין בית וחוץ תהומיים. מצד שני, השחקן הטוב בעולם…
אני לא מתרשם. אני עוד זוכר את לי ג'ונסון שם איזה 100 נקודות על הנוער של הפועל רמת גן שפשטו את הרגל. הוא משחק נגד קונוסים במזרח. עכשיו זה לא שהוא לא מצויין אבל רק רוצה להכניס פרופורציה בהשתפכות הכללית כאן
למה אתה כל כך טיפש וצר עין למה?
דגכדגכ חביב, אתה מאחר לבית הספר
שבת היום
אחלה. תכין שיעורים ותקשיב למורה, זה הכי חשוב לך כרגע.
אבל אני בן 27 לא ייתנו לי להיכנס
מתנצל, חשבתי שאתה ביסודי לפי התגובה שכתבת. אף פעם לא מאוחר להתבגר איש יקר.
זה מאוד מחמיא לי שטרול צמרת שמדי לילה עסוק בלהקטין כדורסלן על ומיליארדר לעתיד עם תגובות של ילד בן 3 שולח אותי ליסודי להתבגר.
+1.
טרול חי מתגובות, נו. אתה צודק אבל פשוט כדאי לא להגיב לו. זו הדרך היחידה.
להזכיר לך מה הוא עשה ב-3 הסדרות מול ג"ס?
אל תבלבל אותו עם מציאות אחרי לילה בלי שינה.
בוסטון וטןרונטו עם הגנות *טופ חמש בליגה* קונוסים? חבל, אתה בחור שמבין כדורסל אבל השנאה עיוורה אותך לחלוטין.
אם נשים רגע את לברון בצד, מה שהרג את בוסטון זה האונשין והאיבודים. הם קלעו באחוזים גבוהים יותר גם משדה וגם מהשלוש, אבל רק 11 מ-20 מהקו מה שמראה על חוסר הניסיון של הקבוצה. מה שמדאיג יותר זה שנראנ שהשחקנים הותיקים יותר, הורפורד ומורטס, שמהם היית מצפה קור רוח, הם אלה (יחד עם בראון, אבל אצלו זה מובן במידה מסוימת) שהורידו את אחוזי האונשין הכי הרבה.
אף אחד אף פעם לא ציפה ממוריס לקור רוח
לברון מטורף, אין מילה אחרת להגדיר אותו. מעניין מה קורה עם לאב, אני בספק רב שגף גרין יהיה קרוב ליכולת שלו היום במשחק ה7 אצל בוסטון ולכן הוא קריטי בטירוף.
הכי משעשעים הם הפרשנים של הצהובון הגדול ביותר מבין ערוצי הספורט בארה"ב –
"לברון יפסיד בכוונה לבוסטון כי הוא לא רוצה להפסיד עוד פיינלס…"
(ס. א. סמית')
אז –
א. איפה הכבוד שבוסטון הרוויחו ביושר?
קבוצה אדירה שחוזרת למשחק בית (שם הם לא הפסידו העונה בפלייאוף) בשביל להעפיל לפיינלס.
את 3 הניצחונות שלהם הם ניצחו, לא לברון הפסיד.
ב. מי שצפה הלילה במשחק, יודע. לברון (וחבריו לקבוצה) לא רצה להפסיד. אם הקאבס היו מפסידים, זה היה רק אחרי שהשאירו הכל על הפרקט.
בקליניקה שאני עובד בה יש כל הזמן TSN בטלוויזיה, אני שומע כל יום את סמית וקלרמן, איך אני אגיד את זה בעדינות? אם יחברו את המוחות של שניהם, יצליחו להרכיב מישהו ממש סתום.
אשך ושעיה אתם יכולים לכתוב עליי מילה טובה על המשחק היום? תודה.
חחחחחח
לברון חמוד, היית טוב מאוד היום. ניצחת קבוצה של ילדים עם אולסטאר עלוב בשם הורפורד ושחקן רוטציה בשם מונרו. אגב, הוא מעריץ שלך יחד עם הזוג מטורונטו.
שעיה חמוד, קובי פרש, תתמודד
אני עדיין מחכה שתראה לי משחק של 81 נקודות
אכן המדד לגדולה היא לקלוע 81 נקודות במשחק חסר חשיבות מול קבוצה שהחליטה לא לעשות הגנה
כל הליגה כבר מעריצים של לברון
אני אכתוב במקומם פעמיים
כבוד הרב: טובה
שעייה: טובה טובה…
רק להזכיר (למי ששכח, או שפשוט לא צפה במספיק כדורסל העונה) :
לבוסטון יש את ההגנה מס' 1 ב-NBA.
זו קבוצה שהמאזן שלה מול 8 הראשונות במערב הוא 10 – 6,
כולל ניצחונות הן על גולדן סטייט, והן על יוסטון.
thank you guys for the compliments
לברון ינצח משחק 7 בגראדן זה צפוי מאוד
לא יעזור בית דין – הסדרות גמר השנה ראויות להגיע ל-G7 ושאפו לכל הקבוצות: ווריורס, יוסטון, בוסטון ולברון.
46 נקודות במשחק הדחה וזה מה שיש לך לכתוב?
46 נקודות, משווה את השיא של MJ למשחקי 40+ בפליאוף, פאקינג 9-11-46, עם שתי שלשות מהאגדות בק-טו-בק, עם קווין לאב בחוץ מדקה 5, וזה מה שאתה כותב? או לא כותב?
46 נקודות ערב אחרי שאתה רואה את הארדן קארי דוראנט משלשלים, כרגיל – ואתה לא יודע להעריך גדולה שלא נראתה בליגה מאז שההוא פרש. לפני 20 שנה.
רואים פה הופעה היסטורית. כזו שאנשים מחכים שנים לראות, ועוד הרבה שנים ישדרו שוב ושוב. וזה מה שאתה כותב?
למה לתת להייטר, שכותב הרבה פעמים, "השינאה שלי ללברון תהומית", לכתוב עליו?
ולמה מנחם לס נותן לכל המטומטמים, שעיה וכו', להמשיך לטנף פה את הבורד בהערות הקטנות והמזוהמות שלהם?
מנחם – זה מפעל חייך. חבל.
משחק מדהים של לברון, פשוט מדהים, וזה לא רק הנקודות זה האסיסטים הלחימה, שמירה על הכדור לא ירד לנוח בכלל(57 שניות) , בלי קווין לאב , אין מה להגיד רק להסיר את הכובע. המשחק הוכרע ברבע השני עם עליית מדרגה באינטנסיביות ההגנתית של הקאבס ואיבוד הראש של הסלטיקס. כמה דקות של איבודי כדור ובחירת זריקות אומללה הפכו את המשחק על פניו ויצרו פער שהיה קשה מאוד למחוק. גם ההגנה שוב נכנעה למיס מאץ' על רוזייר. סטיבנס לקח את פסק הזמן מאוחר מדי ואיבד את המומנטום לחלוטין, נגד קבוצה בייתית שכזו ועם החיסרון הברור של משחקי החוץ חייבים לעצור קודם את המפולת.
קשה מאוד לחזור שוב ושוב מהפרשים דו זוגיים, הסלטיקס הצליחו לחזור למשחק עד לרגע המכריע במינוס שבע כשטאטום נכנס לסל נחסם(???) ונאנס נחת על הרגל של לברון. ועוד נקודה מכריעה במינוס שבע בראון שלא פגע מהרבע הראשון החטיא שלשה שיכלה להקטין לארבע.
הדברים הקטנים /גדולים שעשו את ההבדל חוץ מהמשחק המפלצתי של לברון הם ריבאונד ההתקפה – יתרון עצום שהוביל לעוד ועוד נקודת מצ'אנס שני דבר שפוגע מאוד במוטיבציה, החטאות עונשין משמעותיות וכמובן איבודי הכדור בעיקר ברבע השני.
השיפוט היה יחסית סביר כמובן עם יתרון לקבוצה הביתית אבל לא הוא זה שהכריע את המשחק.
משחק שבע הולך להיות חוויה, מאמין שבפעם הראשונה בסדרה נראה משחק צמוד עד לסיום, הסיכויים לטעמי הם 50-50 , מצד אחד הביתיות, מצד שני לברון והנסיון.
נק' אחרונה לא מבין מה ג'יי. אר עושה על המגרש כל כך הרבה . אני גם לא משוכנע שהוא בעצמו מבין.
משתגע מההתלהבות וההשתפכות הכללית מהלפלופ, הרי פעם מזמן מזמם היה שחקן גדול מהחיים שהקדים את זמנו והיה גדול פיזית על הליגה, השחקן הזה הביא מספרים מופרעים עם שיאים שלא יישברו לעולם, איכשהו ברגע האמת ולא תמיד בסיבות שתלויות בו הוא כשל, ולכן בויכוח השחקן הגדןל מכולם הוא לעולם לא יעלה. אולי אם היה מביא יותר אליפויות כולל אם היה משחק במשחקים קצת יותר תחרותיים.
ניחשתם כבר במי מדובר?
מתקשה להבין איך סו קולד תצוגות ענק נגד קבוצות נטולי כוכבים שוות ערך למשחקים אחרים?!?אלוהים תשמור הייחצון של הלפלופ הזה פשוט מדהים.
לברון ג'יימס נתן את הסדרה הכי טובה בהיסטוריה, הוביל בכל 5 הקטגוריות את כל השחקנים משתי הקבוצות, בסדרת הגמר, נגד הקבוצה עם המאזן הכי טוב בהיסטוריה, 9-73. ההופעה הכי גדולה של שחקן NBA בכל הזמנים.
לך לישון.
גועל נפש, כל היחצנות הזו.
https://www.youtube.com/watch?v=-zd62MxKXp8
זה למה ב-NBA אומרים שאם אתה יכול לתת דאנק, תתן דאנק!!! ולא תלך לליאפ….
כן תגובות ממש לגופו של ענין, נו עוד מישו?
לברון זה צ׳מברלין של שנות האלפיים, סטטיסטיקות מנופחות שרובם נעשו נגד קבוצות בינוניות ומטה.
יותר לעניין מלציין את גולדן סטייט, קבוצה של 73 ניצחונות,
קבוצה שהובילה 3 -1 בפיינלס?
אלא אם, המשפט:
"מתקשה להבין איך סו קולד תצוגות ענק נגד קבוצות נטולי כוכבים שוות ערך למשחקים אחרים?!?"
מתייחס לערב הקליעה המרשים של קובי מול טורונטו (קבוצה של 33% או משהו כזה, באותה עונה),
אז התשובה שלי מתייחסת ישירות למשפט שכתבת.
הו! הנה פה קבור הכלב, תודה! כאמור כשזה נוגע לקובי אז 5 האליפויות שלו לא רשומות על שמו (כי הרי הוא היה נושא הכלים של שאק) ולא נשכח ש81 הנקודןת על הראש של טורונטו זה סתם כי את מי מענין נקודות ורק מראה כמה היה אגואיסט ועשה את כל השחקנים סביבו גרועים יותר, להמשיך או שהבנת את הנקודה?
אתה עושה עבודה כל כך טובה בלהסביר את הנק' אודות מספרים מנופחים.
אני לא מתיימר לעשות עבודה טובה יותר…
אתה משום מה מתעלם מהעיקר –
הקאבס זכו באליפות מול גולדן סטייט. קבוצה גדולה לכל הדעות.
לברון באותה סדרה, הוביל את שחקני 2 הקבוצות בנק', רב', אס', חט, וחסימות.
ההשוואה לווילט, לא משהו.
בחזרה לקובי –
שלא יהיה ספק –
אני חושב שמדובר בשחקן ענק, מתחרה אולטימטיבי.
אני גם חושב שמשחק המיליון נק' שלו, זה לא מה שהופך אותו לגדול.
הסדרות מול הספרס, אז שאקיל התקשה, היו מה שהראה הכי טוב את גדולתו.
אין לי שום צורך למזער את הקריירה האדירה של קובי בשביל להוכיח נקודה.
להמשיך, או שהבנת את הנקודה?
אני ממש לא מתעלם, אני לגמרי נותן לו את פול הריספקט על זה, הנקודה שלי זה שיש דיס פרופורציה בהתלהבות משחקן וכל תצוגה ממשחק אחד או סדרה אחת ישר ממליכה אותו לטופ שבטופ, ואני לא מבין למה? הנה פאקין בן סימונס, עוד לא גמר עונה אחת וכבר הפך ללברון הבא.
ואגב הסדרה נגד גולדן, דבר עם מעריצי לברון/שונאי קובי (זה לרוב יחד) והם יגידו לך שמי שנתן את האליפות לקובי אז במשחק 7 נגד בוסטון היה רון ארטסט עם השלשה ההיא, וכך מבטלים לו לגמרי פלייאוף שלם ומורשת שלמה, על אותו משקל תמיד אפשר לזכור את השלשה של קיירי או ריי אלן, נכון?
אני בעונה שהלייקרס קיבלו סוויפ משפיל משו מדאלאס, קבוצה שעל הנייר היתה נחותה מהם, הראשון להודות שעם כל הצער זה חתם את המורשת של קובי להגיע לג׳ורדן. אני מתקשה להבין איך מעריצי לברון עדין חושבים שזה אפשרי במקרה שלו אחרי כל ההפסדים בגמר ובהנחה והוא לא ייקח עוד אליפות עד הפרישה, ושוב סדרה זאת או אחרת היום נגד קבוצןת
בינוניות לא ממש ישנו.
מומלץ לבדוק את העניין של הקצף שיוצא מהשפתיים כל פעם שאתה מנסה להמציא עוד שטויות על משהו שכבר מזמן אתה לא אובייקטיבי לגביו
צודק כי אתה אובייקיטיבי לחלוטין…
תגובה של בן אדם שלא ראה את לברון משחק כבר שנים.
ילדונת, ראיתי את לברון עוד כשקיבל סוויפ בראש מסן אנטוניו, עשה במכנסיים נגד בוסטון כשכן היו להם כוכבים ראויים וברח כמו תינוקת למיאמי והרס את הליגה הזאת.
וכן גם אתמול, כמו שכתבתי לעיל, מרשים בטירוף לתת 40 נקודות במשחק בית נגד קבוצה של רוקיז!
תוריד את משקפי ההייטר הן מעוורות אותך, זה או שאין לך שום מושג בכדורסל, אבל ברור שאתה הייטר עלוב שעסוק בלגנוב דעת, אבל לברון זה השחקן הכי טוב בליגה גם היום בגיל 33, ואולי גם הכי טוב בכל הזמנים.
מה גם שחוץ מטייטום אין לבוסטון שחקני שנה ראשונה נוספים, וכלברון קיבל סוויפ מסאן אנטוניו הוא העה בן 22 והייתה לו קבוצה פחות טובה ממה שיש לבוסטון היום, כששחקני המשנה שלו היו ביג זי, דניאל גיבסון , דרו גודן ואנדרסון וורז'או, אבל גנב דעת כמוך יזקוף את זה לחובתו במקום לזכותו, אז תפסיק לזיין את השכל, אתה יכול לשנוא אותו כמה שאתה רוצה אל תעוות את המציאות.
שכנעת עם הטיעון! שקלת להיות עורך דין??
אני לא מנסה לשכנע הייטרים פתטיים כמוך, אתה רוצה לשנוא את לברון מי אני שאמנע ממך, אבל אל תעוות את המציאות כדי להצדיק את הפתטיות שלך.
ואתה בכל זאת ממשיך להגיב…
ראית נסיון שכנוע באחת מהתגובות שלי? אתה בנאדם פתטי שיודע שלברון שחקן ענק אבל בגלל שהוא שחקן שאתה מתעב, ברור שאתה תנסה לגמד אותו, אז אין לי במה לנסות לשכנע אותך, אבל כשאתה מנסה לעוות את המציאות, אז אני אגיב לגבי זה.
בהצלחה עם זה וכל הכבוד על הפאתט, זה לגמרי רלוונטי כאן לדיון.
ואגב עזוב עריכת דין, לא נראה לי שיש לך עתיד מוצלח בטיעונים.
אם הייתי חושב שיש עם מי לנהל לדיון הייתי מגיב לגופו של עניין.
אתה צודק לגבי העורך דין, אבל לפחות אני לא הייטר פתטי כמוך.
אלוהים תשמור יש לך באוצר המילים עוד חוץ מהייטר ופאתט? תראה מה עניתי לגיא, הכל טענות לגיטימיות לחלוטין, וזה שאני לא משפריץ מלברון לא הופך אותי אוטומטית להייטר, העליתי טענה לגיטימית, האם דין 40 פלוס נקודות נגד קבוצות בינוניות מינוס שווה ערך לדין 40 נגד קבוצות היסטוריות? איך הופעה אחת בלבד מצוינת בגמר הופכת שחקן לגדול בכל הזמנים כשמולו יש אחד שנתן *שש* כאלה??
כנראה שאין לי בלקסיקון מילים נוספות חוץ מ"הייטר" ו"פתטי", אם לא היית הייטר הייתי נכנס איתך לדיון, אבל שום דבר שאני אכתוב לא ישנה לך את הדעה, כי אתה הרי מתעב את לברון (לא משנה לי אם תגיד שזה לא נכון), והתיעוב הזה מונע ממך לראות את המציאות כמו שהיא, אז זה פשוט חסר טעם.
יאפ כי נראה שאת הדעה שלך ממש אפשר לשנות, פליז סיסטר!
ובקשר לסיקור המשחק — אני מניח שאפילו העיתונים בבוסטון יפרגנו ללברון יותר. ושקוראים שלא ראה את המשחק לא ממש יבינו מה קרה אתמול בלילה.
תודה על הסיקור
יאללה משחק 7 🙂
וואו איזה הבדל הפלייאוף הזה מהפלייאוף שעבר. לא הייתי מאמין.
מה שלברון עושה בפלייאוף הזה זו תצוגת הפלייאוף הכי גדולה שהיתה.
לא ניכנס שוב לדיון המיותר מול ג'ורדן אבל אין ספק בכלל שהוא כמה רמות מעל כל אחד בליגה. לא. לא מגיע לו הMVP שאותו מקבלים על 82 המשחקים הראשונים של העונה אבל מבחינת השפעה ויכולת להשתלט על משחק- הוא הכי גדול שראיתי. כולל ג'ורדן (לא יכולתי להתאפק).
יכולת להשתלט על משחק מול מי? מול בוסטון? פשש אל תשאל.
הוא היה מאוד קרוב לסוויפ בשנה שעברה, שכחת?
הקבוצות שלו משחקות בשיטה כזו שמעצימה אותו ומגמדת את השאר, אל תתן לשטויות לעוור אותך.
מול הקבוצה עם ההגנה הכי טובה בליגה? מול הקבוצה השנייה בטיבה בעונה הרגילה?
גם ג'ורדן שיחק בקונפרנס חלש משמעותית, אף פעם לא שמעתי אף אחד שם את זה לחובתו
חבל שאני לא זוכר איזה בטטיסטיקה היתה לעונה הסדירה של טורונטו, בכל מקרה אני בטוח שזה מאוד עזר להם בפליאוף…
גם נגד וושינגטון הם היו רחוקים מלהרשים.
33.3 נק', 58.2% אפקטיבי, 41.7% מהשלוש, 8 רב', 8.3 אס'.
זה מול הסלטיקס, הקבוצה עם ההגנה מס' 1 ב-NBA.
הקבוצה שהמאזן שלה מול 8 הראשונות במערב העונה הוא 10 – 6, כולל ניצחונות על יוסטון ועל גולדן סטייט.
יואש מפתיע שלפני שהסדרה התחילה אמרת שלקליבנד אין שום סיכוי מול בוסטון, כי בניגוד לטורונטו שמפחדים מלברון לבוסטון אין את הפחד הזה ובכדורסל יש להם קבוצה הרבה יותר טובה, מפתיע שפתאום אתה מגמד את בוסטון.
אפלטון חבל שלא יכולת להתאפק. אני רואה שאתה מאוד מתלהב מה 46 נקודות של לברון ( בהחלט מלהיב) השאלה כמה היית מתלהב אם הוא היה דופק לבוסטון על הראש הבוקר 63 נקודות. בטח היית קורא לו אלוהים.
אהההה…. היה כבר אחד כזה.
כן אני משוכנע שנגד בירד מקהייל ופאריש לפלופ היה מגיע ל63 נקודות…
לברון הוא דמיגוד.
הוא עם יכולות של אל, אבל הוא אולי הכוכב הכי אנושי שהיה.
וזה דווקא מה שאני מחבב אצלו, למרות התיאטרליות המוגזמת (לא שלג'ורדן היה חסר תואר בתיאטרון).
איך שלא נסובב את זה, מה שאנחנו רואים מלברון בפלייאוף הזה זה רצף התצוגות האישיות הכי גדול שראיתי, וראיתי את ג'ורדן.
לברון ענק שבענקים אבל ג'ורדן בכדורסל של היום היה שם 50
לגמרי. החוקים היום רכים לטובת המתקיף. מייקל היום היה רוקד באכזריות על המגינים. בעידן של מכות הוא חגג ובגיל 40 דפק 20 נק למשחק בשנות ה2000. אם ללברון היה את היכולת הזאת לפני 7 שנים והיה לו 6 טבעות היה ניתן להשוות. אף אחד לא קרוב למייקל. לברון גם מתחת לקובי אצלי.
/